-cardudde- Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hey! Spottet en hvit senket Einser Golf med svarte BBS Rs tror jeg ved volleyballbanen i Heggedal. Noen her inne som eier/vet om den? Mvh Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hey! Spottet en hvit senket Einser Golf med svarte BBS Rs tror jeg ved volleyballbanen i Heggedal. Noen her inne som eier/vet om den? Mvh Dusy Sikkert slemmestad gutt... Mye snacks der =) Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoMan Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Sikkert slemmestad gutt... Mye snacks der =) jA var nok det vidar xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Sikkert slemmestad gutt... Mye snacks der =) Jeg kan ikke huske å ha sett den her i Slemmestad, men mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 :pics Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hey! Spottet en hvit senket Einser Golf med svarte BBS Rs tror jeg ved volleyballbanen i Heggedal. Noen her inne som eier/vet om den? Mvh Dusy Så den i Asker sentrum for ikke så lenge siden. La merke til at den var rimelig lav med svarte felger (La ikke merke til type, var for langt unna), men det er sikkert samme bil :) Så stilig ut... tenkte å følge etter i min egen Einser, men det frista mer å dra hjem og sove akkurat da. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Kan jeg få spørre om hva som er så spesielt med "Einser"? Har faktisk aldri hørt om Einser Golf før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Einser Golf = Golf mk1 Av 1 = en = "ein" på tysk Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kan jeg få spørre om hva som er så spesielt med "Einser"? Har faktisk aldri hørt om Einser Golf før... Bynner ikke å bli igjen så mange av de lenger da som er i god stand :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Noen som har bilder av herligheten da? :) Lars btw: Var ute å kjørte en tur forrige søndag? Så deg på Heggedal Stasjon en kveld. Smilte godt når jeg så kjerra di. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg