LupoB0Y Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Polo Classic Det er nok litt modda ja. Her er et bilde fra Editon 38 sin hjemmeside Har lest i flere blader om denne bilen. Den har faktisk hele ruter foran. Kid-A diskuterte tom. dette i en tidligere tråd her. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 nei mener absolutt ikke plastikk og det ene og det andre. men som dere kan se er det jo det vanlige typiske designet man ser på gata, og det med overdrede felger er jo smakløst til de grader.. samma går for polo.... 12"x14" felger. med 205dekk, det er jo tragisk syn! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl nei mener absolutt ikke plastikk og det ene og det andre. men som dere kan se er det jo det vanlige typiske designet man ser på gata, og det med overdrede felger er jo smakløst til de grader.. samma går for polo.... 12"x14" felger. med 205dekk, det er jo tragisk syn! Sa gutten som prøver å leke den neste "solberg" med en nedklistra Ford ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by LupoB0Y Har lest i flere blader om denne bilen. Den har faktisk hele ruter foran. Kid-A diskuterte tom. dette i en tidligere tråd her. ;) ja, da skal ikke jeg hive meg ut i en krangel :) men alle de andre bildene av den bilen jeg har sett, taler jo litt klart. tom. på det bildet hvor vinduet er helt, ser man at passasjer-ruta er delt. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Polo Classic Daily driver Den der var sinnsykt rå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by metz ja, da skal ikke jeg hive meg ut i en krangel :) men alle de andre bildene av den bilen jeg har sett, taler jo litt klart. Danny Allen golfen Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jo den er modda! Glemte det da jeg la ut en haug bilder i full fart. Et resultat av mine drømmer om hel siderute på Golf I:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl hehe, kan dere seriøst se EN eneste fet golf der? ja Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Danny Allen har ikke hel rute foran. Se på dette bildet som er tilsvarende til Kid-A sin Photoshop session bilde. Bilde finnes her Eller dette bildet jeg tok av Dannys bil på Edition38 showet i fjor. Hvis man ennå ikke tror på dette så kan jeg snakke med Danny så fort han logger på Messenger. ;) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Sa gutten som prøver å leke den neste "solberg" med en nedklistra Ford ;P dø, hva faen har solberg med dette å gjøre? og JA jeg har MINE grunner til at min bil er klistra ut... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Den eneste eineser golfen jeg vet om med hel side rute er Awsome's gamle peach Vr6..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 PSSSsssssssttt Ikke noe off topic stoff nå. :) Ikke så mye retro, men det er en pen Westside golf For mere bilder fra WESTSIDE gjengen se her http://www.fxs.co.uk/ Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by mk1classic Danny Allen har ikke hel rute foran. Ok, da legger jeg meg flat. Har sett endel bilder opp igjennom tidene, og da er det fort gjort å bomme. Blandet kanskje inn egne tanker om hvordan jeg ville gjort det.. hvem vet. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl ... og JA jeg har MINE grunner til at min bil er klistra ut... et ektremt markeringsbehov kanskje?? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl dø, hva faen har solberg med dette å gjøre? og JA jeg har MINE grunner til at min bil er klistra ut... Du har dine grunner ja.. men du tåler ikke at vi disser dem? merkelig at du forventer at vi skal tåle at du disser oss da ;P Er'n med på leken for'n faen meg tåle steken..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg