Gå til innhold

Rust på Audi A6 1999 mod ?

Ranger emnet


TurboLeon

Anbefalte innlegg

Neon som har vert borti dette problemet ? Er det et vanlig problem på disse bilene ?

Min far var på "lakkrens" idag med bilen og da hadde de funnet rust under listene på taket !

Er en Audi A6 1,9 TDi Stv 1999 modell

 

Håper på raske og gode svar :)

 

Mvh

Andreas

Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en 99mod Audi A6 (sedan) som jeg oppdaget bobler under lakken ved taklistene. Problemet der er at listene gnager i lakken og gjennom galvaniseringen.

Reiste bort til Audi-forhandler (Erik Arnesen) i oslo og viste dem det. De målte noe på lakken og tok bilder. Etter ca. tre uker ringte de meg å fortalte godnyheten om at jeg får det dekket på rustgarantien:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fattern's gamle A6, 99 mod fikk samme problemet i høst. Var hos audi forhandler og tok bilder. Fikk etterhvert beskjed om at det ble dekket av Audi. Bilen ble solgt før det ble reparert det da.

Member of The Rapid Transit System

----------------------------------

1970 Plymouth Barracuda, 340

1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bumper denne, siden det gjelder samme tema.

 

Når jeg vasket den nyinnkjøpte 1998 A6'en igår, la jeg merke til flere plasser hvor det var begynt å ruste. Nederst på ene bakdøren og i hjulbuene.

 

Hva er sannsynligheten for at jeg får dekket dette på garantien?

..::BootFish::..

08 VW Passat 1.9TDI Elegance Stv

98 Audi A6 1.8T

07 Harley Davidson XL883C

07 Baotian Retro (madammens rosa scooter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med venstre bakdør på min 2000modell A6, nedunder listen på døra.Der er det boblet et stykke.Samt steinsprut på skjermene fram foran dørene som har gjort at lakken har blitt slitt av.

 

Skal høre med merkeverkstedet lokalt om dette dekkes.Håper inderlig det.Ligger det begrensninger på antall år eller er det generelt på Audi sine modeller at man kan få dekt opp rustangrep??

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår