Gå til innhold

vis oss ditt nøkkel-knippe!

Ranger emnet


Vms

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaha? Bilen har alarm og startsperre, husnøkkelen vises ikke helt og nøkkelen for å komme seg inn på jobb er en systemnøkkel. I tillegg har bygget alarm, samt at det er en separat alarm til mine lokaler.. Lykke til ;)

 

 

Tja

 

Med litt IQ er det ikke noe problem. Kortslutt blinklysene og vips så ryker sikringen til bilalarmen når den ativeres. Evt bruk en forlenget tang og kips av ledningen fra batteriet.

 

Startsperre er null problem, skjær et hull i teppet i bilen finn fram til ecu og plugg inn en programmerbar AEM ecu med dataprogram for den aktuelle motoren. Kopier nøkkelen fra bildet dere viser her og vips så går det hele mye fortere :P

 

Nøkkel til husene deres....null problem det heller

 

Poenget? Ikke å lære dere å stjele bil, men vite om mulighetene slik at dere kan beskytte dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Kjempebra.. nå kan jeg kopiere nøklene deres og ta meg inn i hjem og bil....

 

Legge ut bildet av nøklene mine hadde jeg ALDRI gjort på internett !

 

Tenk litt da folkens!

 

Haha "Ikke legg ut bilder av deg selv på nettet, folk kan ta å kopiere fingeravtrykka dine og bruke dem i kriminell sammenheng."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picture61.jpg

Nye nøkkelknippet; legg merke til tidenes SKEIVESTE bilnøkkel? :) (og nei, den andre er ikke reservenøkkelen, mer som "del 2" nøkkelen")

Picture60.jpg

Her er gamle.. En pipp, en mø og en raur, et gatebilmerke, romnummereringen til gamlerommet i Bergen, gamle skapnøkkelen min oooooog en nøkkel jeg ikke helt vet hva er til :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kopiere en nøkkel som du har sett bilde av? Det vil jeg se at du får til

 

 

For "vanlige" Trioving-nøkler er det faktisk ikke umulig. Det er et bestemt antall millimetre for de forskjellige høydeforskjellene på nøkkelen og et bestemt antall høydeforskjeller på en slik nøkkel. Dette kan man kunne klare å måle seg fram til om bildet er bra nok.

 

Hvis man prøver å kopiere en nøkkel hos en låsesmed som er en "kopi av en kopi" kan man oppleve at nøkkelen ikke virker. Det de da gjør er å måle nøkkelen for å finne verdiene den skal lages etter og lager dermed en ny "original".

 

Systemlåsnøkler er derimot ikke mulig å kopiere på den måten og må bestilles hos TrioVing i Oslo eller deromkring. Disse kan du gjenkjenne ved at de har mange flere riller i lengderetningen enn "vanlige" nøkler.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min!

Har valgt å sladde selve nøkkelen, slik at ikke folk kopierer den!

Tror ikke det gjør så mye å vise en golf nøkkel.. min passet i mange andre golfer + en passat.. hehe.. dog slitte dørlåser

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår