Gå til innhold

Rabbit GTI prosjekt

Ranger emnet


Gizmo87

Anbefalte innlegg

Og jeg mener fortsatt at dersom du skal ha 200hk i en GTi m/turbo er det billigere å turbokonvertere en G60 enn en GTI 8v.

 

 

Det trenge jo ikke være billigere. Det er bare å ha tykkere topp pakning. Og passe på at den får nok bensin. Så er det ingen problem å få 200 hk ud av en gti motor. Og det er mye billigere enn g60 motor.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det trenge jo ikke være billigere. Det er bare å ha tykkere topp pakning. Og passe på at den får nok bensin. Så er det ingen problem å få 200 hk ud av en gti motor. Og det er mye billigere enn g60 motor.

Få ut 200hk på orginal 8v Kjet er vel ikke akkurat bare bare...

Men du skal få lov til å mene det du vil men jeg må jo ikke være enig i det,er trossalt ett diskusjonsforum dette her.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ut 200hk på orginal 8v Kjet er vel ikke akkurat bare bare...

Men du skal få lov til å mene det du vil men jeg må jo ikke være enig i det,er trossalt ett diskusjonsforum dette her.

 

 

Ja dette er et diskusjonforum. Så me trenge ikke være enige. Me kan være unige til det motsatte er bevist. :) Eg ska opp i 1,2-1,5 bar trykk på den orginale motoren eneste som er gjort er skifta topppakning og bolter til toppen). Min får ikke nok bensin til det enda. Må ha nye pumpa. Kjøre i dag 0,6 i bar. Eg bruke ikke gti motor eg har den orginale fra sciroccoen der det er 95 hk. Den uten gti kammen. Men ellers nesten lik. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er et diskusjonforum. Så me trenge ikke være enige. Me kan være unige til det motsatte er bevist. :) Eg ska opp i 1,2-1,5 bar trykk på den orginale motoren eneste som er gjort er skifta topppakning og bolter til toppen). Min får ikke nok bensin til det enda. Må ha nye pumpa. Kjøre i dag 0,6 i bar. Eg bruke ikke gti motor eg har den orginale fra sciroccoen der det er 95 hk. Den uten gti kammen. Men ellers nesten lik. :)

Hvilken motorkode har den? GTI topp er jo best mht til ventilstørrelse.... org pumpa fra mk1 8v GTI holder lenge nok,værre med den orginale K-Jet`en... den klarer ikke 200hk. Og med 1,2-1,5 bar ville jeg ikke turt å bruke den.

Men blir artig å se/høre resultatet... har selv sett papirer på en 16v GTI fra usa med dobble pakninger og orginal bunn som har klart 300hk (da uten K-Jet) så ingenting er umulig

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken motorkode har den? GTI topp er jo best mht til ventilstørrelse.... org pumpa fra mk1 8v GTI holder lenge nok,værre med den orginale K-Jet`en... den klarer ikke 200hk. Og med 1,2-1,5 bar ville jeg ikke turt å bruke den.

Men blir artig å se/høre resultatet... har selv sett papirer på en 16v GTI fra usa med dobble pakninger og orginal bunn som har klart 300hk (da uten K-Jet) så ingenting er umulig

 

 

Vet ikke ka motorkoden er men ska sjekka det. Me får se ka så sjer når me skrur opp. Ryker det så ryker det. Da har eg en goe unskyldning for å bygge ny motor. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200hk på en gti 8v motor må du gjøre en del med for å få til..

 

Jeg håper på 120hk med grenrør,sikkelig trim kam, hjemme laga eksos, audi spjel osv..

 

Motoren er fra en golf 2 da, den har også 8v..

 

Legg ut bilder da! :)

 

Det er jo 200 me turbo da.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår