buskmann Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Blant oss som er ute og henger (råner) her jeg bor, så er det bare meg som ikke har Wunderbaum i bilen. Jeg føler ikke at jeg blir diskriminert pga det, men jeg har lyst på Wunderbaum jeg også. Problemet er bare at det lukter vondt av alle sammen. I alle fall dem som kameratene mine har og jeg har prøveluktet. De fleste har en litt ubehagelig kunstig lukt, mens en annen (Sour Apple) minner mest om avføring. Noe sånt skal ikke inn i bilen min. Vet noen om det selges en luktfri Wunderbaum-variant? Den skal helst være grønn av farge, men rød og oransje går også an. Jeg har spurt kameratene mine om de har en gammel å gi meg, men de skal ha dem sjøl. De kaster nemlig ikke de gamle når lukta har gått ut, men lar dem henge i speilet sammen med en fersk Wunderbaum. Et lite ønske til slutt: Hvis noen her på forumet har en luktfri Wunderbaum å avse, send meg en PM. Jeg betaler portoen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da er det bare èn ting å gjøre; Le høyt av de som har wunderbaum i bilen sin... Hvis de diskriminerer deg fordi du ikke har Wunderbaum har de et problem... som om det er så kult. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kjøp en ny en. Gi den nye til en kompis av deg. Og få en gammel tilbake.. burde vel gå an det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hvis du føler baumpresset blir for stort; Kjøp en papplate på Clas Ohlson e.l. og klipp ut ønsket motiv. Få ei venninne av deg til å tegne et tre, raggsokk, ole brumm eller noe sånt i tråd med figuren du har klippet til. Kjøp en strikk, det finneru hos en sybutikk. Fest den på med limpistol, trelim, kontaktlim eller annet klissete gørr. Før du henger den opp burde du spraye den med X-it i tilfelle hun som tegna på var så uheldig å overføre jenteparfyme. Lykke til Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Wonderbaum er harry ja, eneste er visst det er en god grunn for og ha det. f.eks at interiøret lukter dritt pga. hund, røyk osv. Men sjul den inni dashen eller noe. Har en ROSA wonderbaum du kan få:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Send mail til Wonderbaum fabrikken i Strømstad (les: et lite hus). Da sender de deg sikkert en som ikke har blitt dyppa i parfyme. Ellers så kan du ta deg sammen og drite i alle andre. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 heng noen nye på tørkesnoren ei ukes tid Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 faen skulle sett denne posten litt før så skulle jeg sendt deg en pappeske med oppbrukte BAUM.. kasta vel circa 30 som jeg hadde i bakruta;) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kan få 2 til meg? Begge i USA style:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Var dette en seriøs ment tråd eller? lol Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hva med å være oppfinnsom og ha noe annerledes i speilet da?... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Blinkende hjerte! Da slår du kompisa dine ned i støvla. Og det lukter ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Du virker som en gjennomtenkt person. Men du klarer ikke å finne en løsning på problemet selv? Du er jo selv inne på at en wunderbaum mister lukten sin etterhvert. Jaha, men da kan du jo bare kjøpe en ny og henge den en tørr plass ute i friluft. Og når duften har forsvunnet kan du henge den i bilen. "problemet" løst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Samme person som ville ha basser under panseret fordi du ville at de utafor bilen skulle høre musikken uten at du ble plaga av den... Hvis du overhodet er seriøs er det kanskje på tide å slutte å bare bry seg om hva andre mener og synes? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Olsen: Vet av en som har marine-diskanter inni side-speilene...:) Tåler fukt, og spiller høyt på utsiden av bilen. Teit? Yes sir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg