Gå til innhold

Chip til div biler SE HER!!!!!!

Ranger emnet


staff

Anbefalte innlegg

Synes jeg skal slenge ut denne tråden og få frem litt fakata her.. skal gjøre meg veldig dum :fatality:

fant ut at jeg ville ha chip til min bmw M5 og sendte ut div mailer til forskjelige som solgte dette.. TS Racing skulle ha 6000... KRB skulle ha 5000 så varierte resten (ca 15 stk) på mellom 5 og 8 tusen. sendte mail til NORMAN i trimchip og fikk pris på 1890 + mva. Så da vet dere det.

Trenger jeg og si mere da? i slengen hørte en kompis om dette og ville ha chip til sin konebil som er en 525 88mod og da var prisen 1490 + mva. Liten tankevekker bare. hva mener dere om dette da folkens? venter spent på noen svar nå ja :fatality: :smilbmw:

 

Her er linken :fatality:

 

http://www.trimchip.com

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å chippe en NA motor gir ikke den største effektøkningen, men vil gi bedre brenselsøkonomi og litt mer effekt. En turbomotor derimot vil få mye igjen for dugelig chipping. :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan stå som "Not Available", men når det er snakk om motorer betyr det "Natural Aspiration", aka sugemotor. Correct me if I'm wrong.

 

Naturaly aspired, tror, TROR jeg er den rette beskrivelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår