staff Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Synes jeg skal slenge ut denne tråden og få frem litt fakata her.. skal gjøre meg veldig dum :fatality: fant ut at jeg ville ha chip til min bmw M5 og sendte ut div mailer til forskjelige som solgte dette.. TS Racing skulle ha 6000... KRB skulle ha 5000 så varierte resten (ca 15 stk) på mellom 5 og 8 tusen. sendte mail til NORMAN i trimchip og fikk pris på 1890 + mva. Så da vet dere det. Trenger jeg og si mere da? i slengen hørte en kompis om dette og ville ha chip til sin konebil som er en 525 88mod og da var prisen 1490 + mva. Liten tankevekker bare. hva mener dere om dette da folkens? venter spent på noen svar nå ja :fatality: :smilbmw: Her er linken :fatality: http://www.trimchip.com Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Noen her som har erfaring med dette? Feks på en e36 323i, så gir jo denne vidunderchippen bra effektøkning, ivertfall NM... Slik jeg har skjønt det er jo slike chip's bare humbugg på NA biler... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Å chippe en NA motor gir ikke den største effektøkningen, men vil gi bedre brenselsøkonomi og litt mer effekt. En turbomotor derimot vil få mye igjen for dugelig chipping. :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 NA = Nothing Availiable ?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebastian Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 NA = Nothing Availiable ?:P er vel det d står for ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 cooooolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 NA = Nothing Availiable ?:P Ja, det kan stå som "Not Available", men når det er snakk om motorer betyr det "Natural Aspiration", aka sugemotor. Correct me if I'm wrong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Pris er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet.... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ja, det kan stå som "Not Available", men når det er snakk om motorer betyr det "Natural Aspiration", aka sugemotor. Correct me if I'm wrong. Naturaly aspired, tror, TROR jeg er den rette beskrivelsen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Norman på trimchip er en kjent og annerkjent person i BMW miljøet i Norge. Har høstet mye skryt for sitt arbeid. Virker som en "trygg" investering. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Pris er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet.... Eh.. da burde du sjekke fakta rundt dette før du kommer med kommentaren din :) Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånern Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Disse gutta her har jeg sjekket endel før. De virker veldig seriøse, særlig når de tester biler og følger de opp over tid. Siter Pass på bilen din når du parkere i storbyen: http://www.dogsoflondon.com/?n03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 da skjønner vi hvordan disse gutta kan ha så feite biler når vi ser det pris spriket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det er kvalitet over disse gutta;) var endel inne på verkstedet dies når jeg var mindre og fikk sikle litt på det som stod der;) Ikke gru dere til å handle fra de;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da vet jeg ihvertfall hvor jeg skal handle chip. =) Takk for link. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg