Gå til innhold

Bilder av bilene deres!

Ranger emnet


_s90r_

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten: Hvordan endte den saken?

 

Ble fruen sinna?

Det hender hu nevner det enda, nå har jo garagen blitt til "monteringshall" for pengegivende atv salg. Men garasjen er vel ikke det temaet som jeg tar opp ustraffet.:heyyou:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. har flere ganger sagt til kompiser at jeg skal ta ut storvinduene i stua, kjøre bilen inn på stuen, sette vinduene inn, da har det kommet fra de.. om jeg mener det? ja mange ganger har jeg ønsket å hvert så tøven at gitt fanden i alt, ikke alle som har hatt stuen som mekkeplass. ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. har flere ganger sagt til kompiser at jeg skal ta ut storvinduene i stua, kjøre bilen inn på stuen, sette vinduene inn, da har det kommet fra de.. om jeg mener det? ja mange ganger har jeg ønsket å hvert så tøven at gitt fanden i alt, ikke alle som har hatt stuen som mekkeplass. ha ha

Det kalles utvikling, jeg tok det som skulle bli fruas og mitt soverom i kjeller, du tar stua, det er en bra vidreføring, og kalles utvikling, stå på, du kan jo skiftge ut stovinduet med en terrrase-skyvedør og vips hva har du da. jo garasje i stua :partyon:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke no superkul amcar som mange andre her, men jeg haaper det skal bli noe kult utav den etterhvert :p

 

 

Jeg har forstått det slik at du drømmer om en Cuda?

 

"Var jeg deg", hadde jeg heller spart pengene og beholdt bilen din slik den er (jeg skumleste i en annen tråd at du muligens ville stappe BB i den) til jeg hadde fått råd til en sliten, gjerne undermotorisert Barracuda, og heller brukt penger på den.

 

(På finn.no er det fks en ganske fin en med 318 og manuell kasse tilsalgs, men den er "muligens/garantert" overpriset da den står hos "Ove's bil" :flushit: )

 

Dersom viljen er sterk nok, vil det alltid finnes lagringsplass på en eller annen gammel pensjonert låve til den om vinteren, og billige vinterjapser finnes det mange av :biker

 

 

 

Jeg bare sier dette, fordi at du vil nok få se lite av pengene dine igjen ved salg, dersom du invisterer i Buicken din i forhold til en Cuda.

 

Motoren er lett å selge, men nå tenker jeg på om du ville shine opp interiør,oppgradere understell osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til jeg har kj0p buick'en er ikke for aa "tjene" oenger paa den, jeg har lyst paa en sleeper, jeg like buick'en, og kommer ikke til aa kvitte meg med den med det f0rste, og motoren som kommer i den, vil nok bare veare en standard chevy 350 :p hvis ikke noe annet morro dukker opp, som ikke er for vanskelig aa skaffe girkasse til. den skal bli en m0rk farge, muligens en veldig m0rk lilla, all chrome beholdest, og jeg kj0per noen chrome american racing felger (med kant, ikke de standard thrust eller hva de heter)

 

'Cuda forblir nok en dr0m en stund, til jeg har garasje engang, hvor den vil kunne staa lagret om vinteren og naar den ikke er i bruk.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår