Haakon-Corrado Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Noen som vet hva disse felgene heter? Evt. hvor jeg kan få tak i de? Eller om noen har noen de skulle blitt kvitt? Disse felgene kan da ikke koste stort? Er på jakt etter noen billige vinterfelger til bilen min og kunne tenke meg å hatt noen orginale. Syns de er stilige! Og disse: Er ute etter samme info om disse. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 du kan få mine for en lapp. de passer ikke over bremboene mine uansett. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 har også et sett liggende, i harstad da =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 de nederste er laget av speedline, og ble levert standard på vr6er, hvis noen lurte =) Du kunne jo hooke deg opp med et sett estoril felger, som kom på g60 jet edition, og en rekke andre biler. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 De øverste heter Sebring,fåes fortsatt nye fra VAG men koster jo litt. Dukker jo stadig opp slike brukt så ingen umulighet å få tak i Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg