Gå til innhold

Streetmeet på ingerstrand 28 Oktober.

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fornøyd med treffet jeg... Fikk brukt opp det siste av sommerdekk også. Litt lite folk, syns det er litt for dårlig at folk stikker så fort det dukker opp en sivilbil. Politifolk er da ikke farlige....

 

hehe.. nei spesielt ikke når de er underopplæring å aleine sånn som han som kom bort å snakka til meg og Fusta Racing var. Ba oss bare om å dempe oss og så ba han meg om å fjærne neonlysa. Var ikke no værre, forresten så blir ikke det lys afjerna , det kommer nok bare mer etterhvert. :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffen, var du på tryvann i kveld?

jeg var iallefall, med min orange 240, tror det var guffens Volvo stasjon som lekte seg på tryvann i kveld ja, men er ikke sikker.

 

Forresten så likte jeg ikke holdningen til han Purken som kom opp på tryvann, han oppførte seg som om han eide plassen, jævla nisse! jaja, jeg gjorde som jeg sa jeg, jeg dro å kom tilbake senere å begynnte å leke :D Morro med den traktoren som kom opp å dro piruetter da hehe.. :D

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var iallefall, med min orange 240, tror det var guffens Volvo stasjon som lekte seg på tryvann i kveld ja, men er ikke sikker. /QUOTE]

 

Det var han ja.

 

Noen som har bilder a den oransje 245`en, turkise 145`en, eller svarte 325`en på ingierstrand?

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var iallefall, med min orange 240, tror det var guffens Volvo stasjon som lekte seg på tryvann i kveld ja, men er ikke sikker.

 

Forresten så likte jeg ikke holdningen til han Purken som kom opp på tryvann, han oppførte seg som om han eide plassen, jævla nisse! jaja, jeg gjorde som jeg sa jeg, jeg dro å kom tilbake senere å begynnte å leke :D Morro med den traktoren som kom opp å dro piruetter da hehe.. :D

 

Du som er Lars Erik elns?

 

Nicolay satt på med meg igår, men jeg kjørte mamma sin bil for hadde ikke fått på vinterdekk på min så jeg kom ikke opp :P

 

Ja det er snø på tryvann, er vel nesten borte nå, men er spådd snø i morra så tenkte og få til et minimeet der i morgen kveld...

 

Skal forresten opp for det regner her nede, så da snør det kanskje der oppe :)

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er Lars Erik elns?

 

Nicolay satt på med meg igår, men jeg kjørte mamma sin bil for hadde ikke fått på vinterdekk på min så jeg kom ikke opp :P

 

Ja det er snø på tryvann, er vel nesten borte nå, men er spådd snø i morra så tenkte og få til et minimeet der i morgen kveld...

 

Skal forresten opp for det regner her nede, så da snør det kanskje der oppe :)

 

Stemmer det er meg ja !

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.. hadde med en svær alu jekk søm løfter hele bilen på noen få jekk, men klarte å legge igjen stanga hjemme :p men regna jo med at det var noen som hadde en jekk å låne meg ;)

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra ja! Snakk om spaning på vei hjem for å få realcarbilen hjem uten å bli sett av snuten :p

 

Altfor kaldt da men er jo ikke så lenge til sommeren igjen :p

 

Det er faktisk lov å ha scanner i bil nå. da vet du hvor våres alle venn onkel blå befinner seg. Det er bare å lytte siden de skal informere sentalen hvor de skal, vist de flytter på seg. :thumb

As usual with cars:

Car owner: How fast can you make it go?

Tuner: How much you wanna spend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår