Gå til innhold

Streetmeet på ingerstrand 28 Oktober.

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Starter ved 17.00 og varer så lenge det er folk der. Starter tidligt pga, Mørketiden nærmer seg med stormskrit.

Kommer Onkel Politi stikker vi til Ski storsenter. Store parkeringsplasser.

Så får vi tatt et treff før Snøen legger seg.

Meld deg på.

 

 

 

Avreisetider for kolonner:

 

-Shell Lillestrøm, Avreise kl.17:00 til Shell på Strømmen

-Shell Strømmen, Avreise kl.17:15 til Esso på Ryen

-Esso på Ryen (Oslo) til Ingeirstrand, Avreise kl.17:30

-Ski, ved togstasjonen kl.16.30.

 

 

 

 

 

Mvh

 

Sæther.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det har væt tatt opp før, og jeg kan ikke annet enn å gjenta: street meet hele tiden, da er det jo ikke lenger noe annet enn en vanlgi kveld på shell!

 

tråkket sikkert noen på tærne nå, men hva er vitsen med å lage street meets hele tiden? blir jo ikke noe morsomt lenger....

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har væt tatt opp før, og jeg kan ikke annet enn å gjenta: street meet hele tiden, da er det jo ikke lenger noe annet enn en vanlgi kveld på shell!

 

tråkket sikkert noen på tærne nå, men hva er vitsen med å lage street meets hele tiden? blir jo ikke noe morsomt lenger....

 

Selvfølgelig er det artig. Du trenger ikke komme du volvo.. Synes det høres ut som en fin idè. Jeg har ei litt treig dame så jeg fikk ikke med meg en dritt forrige gang. utenom onkel politi da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter opp samma kolonnerutene som forrige treff da eller ?

Jeg og Fusta Racing kommer iallefall, åsså får vi nok med oss iallefall 2 biler til.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har væt tatt opp før, og jeg kan ikke annet enn å gjenta: street meet hele tiden, da er det jo ikke lenger noe annet enn en vanlgi kveld på shell!

 

tråkket sikkert noen på tærne nå, men hva er vitsen med å lage street meets hele tiden? blir jo ikke noe morsomt lenger....

 

det kommer helt ann på hva man gjør det til, men vil du ikke komme så ikke kom da :fatality:

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår