Gå til innhold

Sierra 2.9i: Sierra 1,6L - ombygging og restaurering

Ranger emnet


sierra 2.9i

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir bra! Må vell stikke oppover når jeg får tid, så jeg får sett litt.

Nederste bildet, siste, så ser dere hvor fin bilen var når han overtok den. Veldig sjeldent, men den blir bedre nå :D

90 Toyota Celica GT4 ST185

86 Volvo 240

x 93 Volvo 240 (B230FK)

x 92 Ford Sierra 2.0i CLX (førstebil)

x 86 BMW 320i (rust exlusive)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo..ikje fåd skreve noe i d siste..

blir nu lite jobbing me biln nu denna hælga så må bære se fram te hælga etter d..blir ikje så masse tia te d herran nor dama må ha litt ti å så..

hehe..men fikk nu nesten gjort ferdi el.nette i biln..så neste gång æ kommer heim så ska d bli olje skift å få sotte på radiatorn å diverese små ting.

fant ut at æ måtte ha nye pluggledinge å plugga så må nok ha d å nu..

så byn å se lys på å få start på biln nu...håpe e nu å få start neste gång vesrt alt går etter plan..

 

så dåkker har sekkert sett så e d bære 4 bolta framme ennu..e før har ikje fåd tia å dreid ned boltnavnan så..så brorn min så nu at hn sku fikse d så vå får nu se ka så skjer..kommer te å bli arti å se korsn d blir me 18"framme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo..ikje fåd skreve noe i d siste..

blir nu lite jobbing me biln nu denna hælga så må bære se fram te hælga etter d..blir ikje så masse tia te d herran nor dama må ha litt ti å så..

hehe..men fikk nu nesten gjort ferdi el.nette i biln..så neste gång æ kommer heim så ska d bli olje skift å få sotte på radiatorn å diverese små ting.

fant ut at æ måtte ha nye pluggledinge å plugga så må nok ha d å nu..

så byn å se lys på å få start på biln nu...håpe e nu å få start neste gång vesrt alt går etter plan..

 

så dåkker har sekkert sett så e d bære 4 bolta framme ennu..e før har ikje fåd tia å dreid ned boltnavnan så..så brorn min så nu at hn sku fikse d så vå får nu se ka så skjer..kommer te å bli arti å se korsn d blir me 18"framme..

 

 

bra du får gjort noe hvertfall!!=)

personlig synes jeg at ting tar for lang tid og at jeg burde fått gjort mere jeg da..

men nå skal jeg selge det orange prosjektet mitt og starte på det andre, så får jeg håpe at jeg ikke er like treg med det..

 

 

KEEEP UP THE GOOD WORK!!

blir artig å se 18" felga på ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting ja og morro å følge med!

 

Men kan jeg spørre veldig pent om det ikke er mulig å skrive noe mer forståelig? Maybe I'm a bad-reader, men må konse for å få mening. Tegnsetting ville gjort det mye enklere.

 

Ellers bra med bilder og veldig fin bil! Det siste bildet i post 61 skiller seg ut, er det noe slags proff-fotograf?

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,....

 

 

ja d bilde tok hn så fiksa denna posten så..

hn så sa æ måtte legg ut alt d herran...

må sei d har vore lite jobb me denna i d site så..

men ska ha utplassering heime i 14daga nu så..så då må d bli en del skruing så..

har fåd dreid av spindlan så..så ska sett de på nu på søndagen eller mandagen så..då blir d prøving av 18"felgan framme å:P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nu har æ fåd sotte på den eine spindeln framme så e kommet en 18"felg framme..ser nu at æ må gå ned på profiln før at d ska gå..dekke tar borti dempern nu så....

 

har bære fåd på eine før æ greide å dreie av litt før masse på eine så må ta å drei en ny nu snart..får ny i mårra så..

så blei d litt tia te å hold på me el,nette..har lodda nåkka te nettninglåse..

blir lei utta d el,greia..

 

så nån bilda så..DSC00031.jpg[/img]

DSC00030.jpg[/img]

DSC00029-1.jpg[/img]

DSC00028.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår