Gå til innhold

Min volvo 244DL.. Endelig godkjent med turbo. Ny motor kommer.! B230FK med datasprut

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Heh.. Bilen er helt orginal.. Orginalt interiør og alt ;)

Det er en kompis av Thomas som han heter.. Den skal bli helt orginal =) De har bare bygget nye skjermer og slikt.! ;) Så det blir nok bra.!

Det er fler prosjekter også.. Men det er i den andre delen av garasjen ;)

Har en van

en bmw

en camaro (67)

en kasse bil av en eller annen type =p

en Volvo 240 til

en corvette sting ray

 

Ja =p Mange fler ;) Så det er nok å holde fingra i i alle fall

 

Kan legge ut bilder av den andre "rally" volvoen =p

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilde av den svarte volvo'en.! Bor dere i Porsgrunn/Skien har dere nok sett eller garantert hørt den ;-p

 

DSC00638.jpg

 

DSC00639.jpg

 

DSC00640.jpg

 

DSC00641.jpg

 

DSC00642.jpg

 

DSC00643.jpg

 

DSC00644.jpg

 

DSC00645.jpg

 

DSC00647.jpg

 

Det er ekte potte (ikke torshov potte) 3" anlegg helt fra manifoilen..

Den ser ganske sliten ut.. men den har blitt brukt som rallybil (hobby) Så det er ikke bur i den.. men den har liggi på siden noen ganger og div.. Det er rallybakakling 100% sperre.. 8gir (overdrive på alle gira)

tja.. =p Delebil og bruksbil

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne 240'er som den svarte der, syns jeg er en skam for 240...

Ting ligger å slenger overalt, alt mulig slags merkelig rart er limt på dashn, så henger det sikkert 60-70 baums der også..

Og alle mulige deksler er lakkert.. Med sprayboks..!

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayboks funker fint for de som ikke driter penger ;) Ikke min bil.. Så jeg gir f@en..

Tingene har vært der siden han kjøpte den.. Ting som ligger sleng over alt er jo bare å rydde når man trenger det :) Når man mekker store deler av dagen så har man ikke alltid like god tid til å rydde skjønner du..

Men alle har sin smak.. =) Sier ikke noe på det.. Bror mi vil helst ha en ny en selv.. Men gammal rally bil betyr jo automatisk ganske herja med.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. Takk takk ;)

Jo :P Det sluker MYE.. Men desverre så får jeg ikke nok bensin.. Så bilen står.. :( Har nettopp pusset denne motoren opp.. Så vurderer å kjøre uten turbo.. Får jo ikke tak i en forgasser som gir nok bensin.. *Kjipt*

 

Så dette var bare masse penger ut av vinduet

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. Takk takk ;)

Jo :P Det sluker MYE.. Men desverre så får jeg ikke nok bensin.. Så bilen står.. :( Har nettopp pusset denne motoren opp.. Så vurderer å kjøre uten turbo.. Får jo ikke tak i en forgasser som gir nok bensin.. *Kjipt*

 

Så dette var bare masse penger ut av vinduet

du kan modde en vanlig gasser da..

senest en uke siden, så jeg turbogasser på qxl.. vet ikke om den er der fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår