Gå til innhold

Min volvo 244DL.. Endelig godkjent med turbo. Ny motor kommer.! B230FK med datasprut

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stili da:)ganske praktisk egentli å da:P

Ja..Gleder meg til å få tilbake bilen min.. Har jo stått i to/tre uker.. Har ikke fått sett den en gang.. Når jeg drar for å hente den :P Vet jeg ikke hvordan den ser ut en gang.. Så ganske spennende.!

 

Har du no bil da?

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;) Blir bra vettu.. Likte ikke forden jeg hadde gitt.. Hadde så mye problemer med den.. Med en gang jeg fikk volvo.. har jeg aldri stått.! (utenom at toppen gikk da) Men det måtte skje etter at det var slitt her og der.. samtid som det var vann i systemet..

Ascona er også en rå bil ;) Holdt på å kjøpe en blå ascona.. Som var skikkelig styla og senga.. Var synsvakt rå.! =) Men så ble det volvo :) Angrer ikke

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..trukke jeg kommer til å angre viss jeg kjøper meg 240 nei...men som sagt må jeg bare sparke meg selv i rævva å begynne å kjøre opp:)

hehe,,,det som har vært bra når jeg har kjøprt meg 240 er at jeg har kjørt rævva av kompisene mine,det har blitt så skøy...for jeg blir jo nesten mobbet pga at jeg liker 240:D:Dmen syns det er bare artig jeg:P..å fattern er overgitt over at jeg er så bilgal som jeg er:P

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe =p Synes bra det finnes jenter som deg jeg.. Livet hadde jo vært utrolig kjedelig uten jenter som deg.. Tross alt må noen jenter se på de go harry bilene vi lager til også.! ;) Og faktisk vite hvordan bil det er..

Du bor ikke så langt unna der mamma er i fra du =p Er en del rånere der gitt.. ;)

Hu mamma jobber med kjører en subaru impreza gt (300hk) Helt råååå bil!!

Har fått lånt den en gang =p hadde ikke sagt nei takk til en slik heller.. Men ville hatt en volvo ved siden av ;)

 

Er det ikke bare å sette i gang å kjøre opp da?

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvro bor mamman din henn da?

hehe..er bare å bynne å kjøre opp.men har ikke øvelseskjørt så mye,fordi mamma har automat...men skal vell låne meg ei bil...vil øvelseskjøre litt før jeg begynner å kjøre opp:Dhehe

nå har jeg fått fatter`n til å "like" 240..han sa ihvertfall det til meg,"skal du ha deg bil,så kjøp 240"hehe..trudde aldri jeg skulle høre det fra han liksom:D

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. =p Jeg fikk penger av morfar HVIS jeg kjøpte Volvo =p Så det ble jo ikke no tvil.! Fikk en del også så :) Så kunne ikke si nei..

Såpass :P Pappa likte kun caben min han.. Men det var jo fordi han kunne låne den av og til =p Men han liker ikke volvoen min.. Men han er mer merce menneske..

Mamma bor her i Asker.. Men bodde rundt oppi der :P Er ikke sikker på hvor men.. Har vært rundt der :)

hmm.. Kan jeg få msn'en din? Mye lettere å skrive der =P Kan sende den på priv om du vil.. Vil du ikke så vil du ikke ;) Synes bare det tar tid å skrive her =)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo, sjekking på bilforumet...woohoo!!! neida..

snuppa mi snakker også om å kjøpe seg 240, ho synes min er så god, så vil ha sånn ho også.. Hater golf, polo osv så det slapp jeg i allefall...

Baksetet var vist også av den bedre sorten..hehe..

Kjøp deg 240 du også isabell..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo, sjekking på bilforumet...woohoo!!! neida..

snuppa mi snakker også om å kjøpe seg 240, ho synes min er så god, så vil ha sånn ho også.. Hater golf, polo osv så det slapp jeg i allefall...

Baksetet var vist også av den bedre sorten..hehe..

Kjøp deg 240 du også isabell..

 

Heh =p Ville ikke kalt det sjekking gitt.. Men arti å snakke med noen av det motsatte kjønn som faktisk liker noe jeg liker =p Det finner du desverre ikke i Asker.. Ikke mange i alle fall..

Hva mente du med baksetene? Baksetene mine er mørkeblå skinn.! Aldri blitt sittet i.. kan si så mye at det mest sannsynlig ikke har sittet noen baki der heller.. For ene vinduet bak hadde rustet fast pga lite bruk.. (sier sitt)

Golf er jo ikke bil :P Det er skam..

Håper hu faller for en fin volvo 240 da ;)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår