KaldBlod Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Når man har lest gjennom denne tråden ser man jo at overskriften "elendig reklame for Max power" faktisk er god reklame. Hvor mange har bestilt nå? :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Når man har lest gjennom denne tråden ser man jo at overskriften "elendig reklame for Max power" faktisk er god reklame. Hvor mange har bestilt nå? :P All reklame er god reklame:) Selv kommer jeg vel ikke til å lese bladet, gratis eller ei.. For lite saabstoff;) ihvertfall slike gamle gode som jeg har.. hehe:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 All reklame er god reklame:) Selv kommer jeg vel ikke til å lese bladet, gratis eller ei.. For lite saabstoff;) ihvertfall slike gamle gode som jeg har.. hehe:) mvh oddi Du kom meg i forkjøpet Oddi.. All reklame er god reklame:) Har akkurat sendt Espsko en liten Pm anngående min, kansje jeg/vi er heldig:) Mvh Alex Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Når man har lest gjennom denne tråden ser man jo at overskriften "elendig reklame for Max power" faktisk er god reklame. Hvor mange har bestilt nå? :P Jeg satt å tenkte på det samme i det jeg sendte inn bestillingen. Tråden burde hete "God reklame for Max Power" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Nå skumleste jeg bare hele tråden, men. Leste noen Betingelsene? :) Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 gratis blad er mottatnå har jeg fått nytt blad med regning på 145 kr.. jeg ble automatisk abbonent og det var jo ikke en del av avtalen. noen andre som har opplevd dette? ^^ sett tråden min? er noen hakk lengere nede.. opplevd det samme :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Nå skumleste jeg bare hele tråden, men. Leste noen Betingelsene? :) Ja, det tengte jeg på å! Herregud for en gjeng med suppehuer! Max Power er og forblir Norges beste bilblad. Har abbonert siden starten, og angrer ikke! Vært hver eneste krone! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg bestile så jeg fikk de 3 neste nr gratis og fikk ingen regning. dette var i sommer. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Max power var et bra blad, ja.. heh, skulle vel kanskje abbonert på det, men liker best og kjøpe di når jeg selv føler for det :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 gratis blad er mottatnå har jeg fått nytt blad med regning på 145 kr.. jeg ble automatisk abbonent og det var jo ikke en del av avtalen. noen andre som har opplevd dette? Som jeg nevnte i en annen tråd her: Vi kjørte to forskjellige tilbud. Med det ene fikk du gratis blad, no strings attached. Med det andre fikk du gratis blad, og måtte avbestille hvis du ikke ville fortsette å abonnere for 145 kr pr tre nummer. Dette sto selvfølgelig i betingelsene når man registrerte seg. Når det er sagt, vi lurer ingen. Vil du ikke abonnere, gå inn på http://www.kundeservice.com og stopp abonnementet ditt. Det er ikke verre :) Edit: Til dere som leser Max: Takk for gode tilbakemeldinger! Til dere som ikke leser det fordi vi ikke har Saab-stoff: Følg med fremover, vi har et par fete Saab'er coming up ;) Espen Max Power Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 "Hvis du ønsker å fortsette abonnementet vil du motta dine neste tre utgaver av Max Power til kun kr 75. Etter introduksjonsperioden vil ditt abonnement automatisk fornyes til kun kr 145 for 3 utgaver" Jeg fikk gratis blad. Og idag fikk jeg ett blad til, med en faktura på 145kr. Burde det ikke vært en faktura på 75 kr, så en på 145 når jeg har motatt de 3 bladene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Uten å ha lest alt som har blitt skrevet her, kan jeg tilføye at jeg skrev inn navn og adresse på en Popup(abon. tilbud) som kom på en internett side. Skrev inn det to ganger i løpet av en måned, men har ikke fått noe regning eller blad i posten, så ga opp. Dette er vel to måneder siden.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Max power er greit ikkke mere.. hehe nyeste nr lese jeg på butikken og fant det lite interesngt.. kjøper jo engelsk max power og.. da synes jeg det er lite ineresangt med reportasjer derifra i det norske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Når man har lest gjennom denne tråden ser man jo at overskriften "elendig reklame for Max power" faktisk er god reklame. Hvor mange har bestilt nå? :P Kall det hva du vill.. når du ser hvor mye rot å drit det er.. så veit jeg ikke om det er så god reklame likevell.. Men maxpower har jo fått mye oppmerksomhet pga reklamen. ikke alt av den har vært god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Som jeg nevnte i en annen tråd her: Vi kjørte to forskjellige tilbud. Med det ene fikk du gratis blad, no strings attached. Med det andre fikk du gratis blad, og måtte avbestille hvis du ikke ville fortsette å abonnere for 145 kr pr tre nummer. Dette sto selvfølgelig i betingelsene når man registrerte seg. Når det er sagt, vi lurer ingen. Vil du ikke abonnere, gå inn på http://www.kundeservice.com og stopp abonnementet ditt. Det er ikke verre :) Edit: Til dere som leser Max: Takk for gode tilbakemeldinger! Til dere som ikke leser det fordi vi ikke har Saab-stoff: Følg med fremover, vi har et par fete Saab'er coming up ;) Espen Max Power Her er din gratis utgave av Max Power... Bla bla bla... Dette er et tilbud til deg, hvis du ikke vil fortsette som abonnement trenger du ikke foreta deg noe og du vil ikke høre noe mer fra oss. Dette stod i brevet som følgte med gratis bladet. Fikk for 2 dager siden nytt blad med nytt brev og giro pålydene 145 kroner. Kan du forklare dette? Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg