slitenvolvo Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jesus lager bare boblelyder. Inlegget mitt derimot, ville laget en suselyd i det det paserte over hodet ditt. Men siden dette er et bilforum, og ikke et forum for religiøs debatt, foreslår jeg at vi dropper diskusjonen. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Glad i lyder du? Jesus lager boblelyder, innleggene dine lager suselyder.. Er vel kanskje mest hvitstøy vil jeg tro. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigswede Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Alle mennesker er forskjellige, sjølv om dei er kristen eller ikkje. Me kristne er ikkje betre enn andre. Men me har ei tru på noko dykk andre ikkje har trua på. Akkuratt hendelsen i Tromsø er fæl. Men du kan ikkje skylde det på trua til faren. misshandling går ofte i arv. thklinge: synst du ikkje skal vere så krass her inne. Dette er tross alt eit forum som omhanldar bil. Eg veit min gjenløysar lev! - Volvo 240 GL, 1993. VOLVO - A car you can believe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 sier ordet "bilforum" dere noe eller? ikke tivoliforum, eller lydforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 dette begynner å minne meg om tidene på mopedportalen nå. Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fra motorbytte til Svada...... Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg