Gå til innhold

Motor byte på tivoli

Ranger emnet


xtremsmurf

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et tivoli som reparerer noe? Nuvel, de fleste tivoliene jeg har møtt på som er omreisende består av bakfulle, sure, gretne, ubarberte, tvilsomme typer som står å halvsover med ei hånd for å holde seg oppreist og den andre hånda på gassen til en jalla gammel traktormotor som står å driver rundt faenskapet. "SKALL ME ÅKA FORTARE!?!?"

 

At ikke flere liv går tapt til at en eller annen bakfull estlender glemmer hvor den bolten skulle være er et under...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle motoren, skal den kastes eller? Kan sikkert ta turbo jeg altså :D

 

har ei sånn snurre liggende.. kan få den billig vis du vil ha den.. ;) stått på en volvo motor da.. Holset er merket. ;) sandblåst og vakker sak.. ;) bare å PM'e meg det.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tivoli som reparerer noe? Nuvel, de fleste tivoliene jeg har møtt på som er omreisende består av bakfulle, sure, gretne, ubarberte, tvilsomme typer som står å halvsover med ei hånd for å holde seg oppreist og den andre hånda på gassen til en jalla gammel traktormotor som står å driver rundt faenskapet. "SKALL ME ÅKA FORTARE!?!?"

 

At ikke flere liv går tapt til at en eller annen bakfull estlender glemmer hvor den bolten skulle være er et under...

 

Ja nå er ju ikke akkurat de beste tivoliene som drar helt opp till Tromsø,,,,,,,

De fleste holder seg vel til de mere siviliserte stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er ju ikke akkurat de beste tivoliene som drar helt opp till Tromsø,,,,,,,

De fleste holder seg vel til de mere siviliserte stedene.

 

 

bare så du vet d så e tromsø like sivilisert som alle andre siviliserte plasser i norge å værdn! men dåkk trut vel kansje at d går isbjørner i gatan hær oppe å at vi kjøre på isn te svalbard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så du vet d så e tromsø like sivilisert som alle andre siviliserte plasser i norge å værdn! men dåkk trut vel kansje at d går isbjørner i gatan hær oppe å at vi kjøre på isn te svalbard!

Det var mere ment som en spøk ikke ett angrep på deg eller Tromsø.

 

Nå er vel ikke dette riktig sted og diskutere det men det er synd å kaste drit på alle tivolier ,si att de er bakfulle ,sure etc.

Som i alle bransjer finnes det vel dårlige personer på tivoli og.

Men det er de mindre tivoliene ,de større har god orden som vilket firma som helst.

 

Siden dette er ett bilforum synes jeg att vi avslutter tivoli diskusjonen.

 

Hilsen Xtremsmurfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mere ment som en spøk ikke ett angrep på deg eller Tromsø.

 

Nå er vel ikke dette riktig sted og diskutere det men det er synd å kaste drit på alle tivolier ,si att de er bakfulle ,sure etc.

Som i alle bransjer finnes det vel dårlige personer på tivoli og.

Men det er de mindre tivoliene ,de større har god orden som vilket firma som helst.

 

Siden dette er ett bilforum synes jeg att vi avslutter tivoli diskusjonen.

 

Hilsen Xtremsmurfen.

 

enig d er ik rett og kaste dritt om tivoliene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår