Gå til innhold

Etterlyses: Mørk VW Touran / Skallet man ca 30 år. Oslo/Akershus

Ranger emnet


triggerhappy

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg humrer LITT..men samtidig blir jeg lettere skremt over enkeltes oppførsel i trafikken.

 

Men å få informasjon ut av eventuelle overvåkningskamera kan bli vanskelig uten at det foreligger en anmeldelse. Jeg oppfordrer deg "triggerhappy", til å anmelde saken NÅ..eller over helgen, slik at ting kan settes i sving, og kameraene sjekkes på grunnlag av en anmeldelse.

 

Får håpe andre lærer av denne saken... ikke vise fingeren og være hissig i trafikken..bare registrer at saken har skjedd og ferdig med det, evt ringe politiet der og da..så slipper andre blåveiser, o.l .

 

Det verste man kan gjøre er å starte en "krig" i trafikken med å kjøre oppi rævva på han/hun du mener har gjort noe farlig, evt kjøre brutalt rundt vedkommende for å skremme. Plutselig er du selv skyld i en ulykke ved at du har overvurdert deg selv, og dine ferdigheter i trafikken.

 

Skjer det noe, så hold fingra og annet for dere selv, evt LEGG DERE BAK, TA NUMMERET DER OG DA, og ring POLITIET, så får de smekke vedkommende på fingrene... jeg har selv gjort det ved flere anledning, også anmeldt folk for uvettig kjøring, og brudd på trafikklovens paragraf 3, har ikke kommet så mye ut av det,.. men fører av den andre bilen har skjønt at det KAN være greit å kjøre penere...

 

Sinne og aggresjon er FARLIG når man ferdes i trafikken..

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, mange ustabile folk der ute...

 

For en tid tilbake holdt jeg på å kjøre forbi to biler i en slaaak høyresving, god sikt og alt i orden. Når jeg så var oppe på siden av bil nr.2 (skulle legge meg inn etter å ha passert den) vrengte han seg ut i feltet der jeg lå, UTEN noe som helst forvarsel!!

 

Han så seg ikke for i det hele tatt, noe som førte til att jeg bremsa og ratta alt jeg maktet for å unngå sammenstøt. Å ligge utenfor den hvite stripa, og godt ute i grusen i over 100 km/t er jævla ekkelt! Var kunn cm unna å ta siden på begge bilene.

 

Han så fortsatt ingenting til meg og fullførte forbikjøringa.

 

Ble skikkelig skremt etterpå, men samtidig veldig forbanna. Fordi han løken kunne drept både meg og seg selv, bare fordi han ikke sjekka speil/blindsona før han vrengte seg ut....

 

Enden på visa var att jeg fulgte etter ham i over en time (skulle samme veg som meg likevel). Så stoppet han endelig på en bensinstasjon (vurderte å legge meg forran han og tvinge han til å stoppe, men han kjørte for fort til det...). Jeg stoppa rett bak han, gikk ut, vrengte opp døra hans og sa hva jeg mente om saken.

 

Håper du får tak i fyren som slo til deg!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også triggerhappy får tak i han som slo, håper også det er anmeldt, slik at ting kan gjøre på grunnlag av en anmeldelse..sjekk av kamera m,m.

Referer til mitt forrige innlegg i denne tråden.. det kan være farlig å ligge å være "sint" etter at noe har skjedd, enten man viser fingeren og får seg en karamell, eller om han som du er sint på bråbremser mens du ligger tett bak og gjør sprell..da er det du som får skylden i en ulykke. Man kan også drepe noen hvis man er "ustabil" i trafikken, det har skjedd flere ganger verden over.

 

Ta det heller med ro, registrer saken der og da, noter nummer og biltype, ring onkel blå..

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Skjer det noe, så hold fingra og annet for dere selv, evt LEGG DERE BAK, TA NUMMERET DER OG DA, og ring POLITIET, så får de smekke vedkommende på fingrene...

 

Haha, beklager at jeg ler, men dersom du gjør AKKURAT det du beskriver der (til rette vedkommende) så ender du opp med knust siderute og ødelagt dør, samt gjerningsmann som går fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår