Grytten88 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Selger du stolene utenom ? :rolleyes: Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hvis han gjør det, er de reservert hans kjære fetter:drunk: haha! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hehe.. Har vært endel interesse for bilen, så akkurat nå ser det ikke ut til at den blir solgt i deler. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adde86 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei=) Jeg er egentlig litt spent på hva du egentlig har planer om å gjøre m den røde golfen? Det var nemlig jeg som solgte den til to gutter ute i Spydeberg/Askim etter å ha vært dritt lei av DRITT i tanken.. he he=) Liker å se hva som har skjedd m den. Spennende å følge m. Hadde vært fint m svar. Hvis du evt vil svare på mailen min går d bra: adde_klinge@hotmail.com Med vennlig hilsen Adde. Ås Akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Adde86 skrev: Hei=)Jeg er egentlig litt spent på hva du egentlig har planer om å gjøre m den røde golfen? Det var nemlig jeg som solgte den til to gutter ute i Spydeberg/Askim etter å ha vært dritt lei av DRITT i tanken.. he he=) Liker å se hva som har skjedd m den. Spennende å følge m. Hadde vært fint m svar. Hvis du evt vil svare på mailen min går d bra: adde_klinge@hotmail.com Med vennlig hilsen Adde. Ås Akershus Det er vel den bilen denne tråden omhandler om jeg ikke tar helt feil? :spin Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Adde86 skrev: Hei=)Jeg er egentlig litt spent på hva du egentlig har planer om å gjøre m den røde golfen? Det var nemlig jeg som solgte den til to gutter ute i Spydeberg/Askim etter å ha vært dritt lei av DRITT i tanken.. he he=) Liker å se hva som har skjedd m den. Spennende å følge m. Hadde vært fint m svar. Hvis du evt vil svare på mailen min går d bra: adde_klinge@hotmail.com Med vennlig hilsen Adde. Ås Akershus Hei Adde. Nå har du en gyllen mulighet til å kjøpe tilbake bilen UTEN dritt på tanken.. Dette er nemlig den røde bilen ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adde86 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 He he.. Jeg tror jeg holder meg til Passaten min jeg nå=) Men jeg må innrømme at Golf1 er en smykkebil!! Jeg hadde bare ikke råd til å fikse tanken.. men ga du opp den eller? Bare lurer. Adde=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Adde86 skrev: He he.. Jeg tror jeg holder meg til Passaten min jeg nå=) Men jeg må innrømme at Golf1 er en smykkebil!! Jeg hadde bare ikke råd til å fikse tanken.. men ga du opp den eller? Bare lurer. Adde=) Mulig jeg misforstår spørsmålet ditt her nå, men det er den røde 82 modellen som har blitt til Rustfri. Tanken var hele tiden å lage et rat-look prosjekt med helt rustent karosseri. Tanken som du hadde trøbbel med er nå byttet med en gti tank sammen med komplett motor, drivverk og bremser ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Kom et lite bilde av rustfri i Augustnummeret av Performance Volkswagen gitt. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hah,tøffe greier.. Har du bilen fortsatt eller er den solgt? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Bilen står enda.. har vært et par intresserte, men ingen som har handla enda. Er jeg heldig har jeg bilen til septembertreffet til Vacn så jeg får herja litt på bane. Og blir den ikke solgt så er det ikke noe problem å ha den på lageret over vinteren. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 20k er vel ikke så ille for en Mk1 med såpass mye gromt utstyr.. Men, hva om man vil ha lakk på den igjen? Er det noe håp, eller må man bytte karosseri? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Sånn som jeg har forstått det, er vel rusten bare "overflate" rust. Så det er vel håp å få lakk på den igjen. Bare regn med en del forarbeid/grunnarbeid. syntes heller ikke 20K er en verst pris for den! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adde86 Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 ekkoj skrev: Mulig jeg misforstår spørsmålet ditt her nå, men det er den røde 82 modellen som har blitt til Rustfri. Tanken var hele tiden å lage et rat-look prosjekt med helt rustent karosseri. Tanken som du hadde trøbbel med er nå byttet med en gti tank sammen med komplett motor, drivverk og bremser ;) Oops.. da har jeg misforstått helt.. =) Trodde ikke det var den samme i det hele tatt jeg! Så feil går det altså ann å ta.. he he. Fortgjort=p Men hvor mye eventuelt er det du har planer om å selge den.. Må spørre selvom det ikke er sikkert jeg kjøper den tilbake, men det var jo veldig fristende også da..nå som jeg slipper å stoppe på hver bussholderplass, under panseret å blåse i bensin slangen=) Det var et slit og ble veldig irriterende jo oftere det ble.. he he. Også er det større motor=)=) Mvh.Adde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Adde86 skrev: Oops.. da har jeg misforstått helt.. =) Trodde ikke det var den samme i det hele tatt jeg! Så feil går det altså ann å ta.. he he. Fortgjort=p Men hvor mye eventuelt er det du har planer om å selge den.. Må spørre selvom det ikke er sikkert jeg kjøper den tilbake, men det var jo veldig fristende også da..nå som jeg slipper å stoppe på hver bussholderplass, under panseret å blåse i bensin slangen=) Det var et slit og ble veldig irriterende jo oftere det ble.. he he. Også er det større motor=)=) Mvh.Adde. se annonsen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1554906 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg