Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Joda jeg skjønner jo også at alt kan fikses opp igjen.. Har jo sett disse bilene i utlandet mange ganger før..

 

Min mening er bare at lag bilen heller fin som i å pusse den opp enn og ødelegg den..

 

Ødelegg og ødelegg, dette var en bil jeg og en kompis skulle kjøre på gården med, så den ble vel helller reddet vil jeg si.

 

 

 

Men skulle gjerne blitt oppmerksom på før på vortex:deng

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda man vet jo godt hva som skjer her om man skriver noe som ikke går i: det der var tøft, dritbra, aldrig sett no så genialt osv..

 

Greit nok at tilgjengligheten er ganske bra i dag, men om noen år så blir det værre..

 

Klart jeg også skjønner at dette ikke er en 74...

 

Min mening er iallefall at den grønne Joakim har er mye finere.. SÅ fin kunne denne også blitt..

 

Men drit i dette nå.. Bare min mening:)

 

 

Lunas

_____________________________________________

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne er tøff. Men det er fordi jeg ikke har sett noe slik før. Vet heller lite om hvordan vedlikehold av noe slik er. Men uansett går det nok flerer golf 1 på huggeren en det noen lager rust prosjekt av. Så er vel heller der du får passe på. Jeg er og enig i at den grønne er kjempefin.

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit at ikke alle liker bilen.. folk må få lov til å mene som de mener...

 

Å argumentere med at jeg har ødelagt bilen er helt i orden, for i bunn og grunn er det jo det jeg har gjort.. jeg har nemlig ingen intensjoner om å pusse den ned og lakke den...

 

Men samtidig vil jeg takke de som syne det er tøft.. dette har jo vært gjort i utlandet før, så sånn sett finner jeg ikke opp kruttet på nytt, jeg er bare den første (?) som gjør dette med en einser i norge...

 

Å ruste bilen har vært hensikten fra den ble kjøpt i september, ideen ble unnfanget allerede på bugrun ifjor :)

 

Men over til noe annet.. Jaggu glemte jeg ikke bilen ute i regnet idag.. så leit :p

 

Rustfri_529.sized.jpg

 

Grunnen til dette var at jeg måtte ha inn den grønne så den kunne donere hjertet sitt til rustfri

 

Og her er de altså.. begge golfene.. tøffe på hver sin måte synes nå jeg

 

Rustfri_539.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bilen blir, om ikke fin, så i hvertfall barsk! Moro å se noe annet enn det vanlig. Og å si at dette er å ødelegge en bil blir i mine øyne litt merkelig. Golf 1 puristene ville mene at senkesett og uorginale felger også er "uakseptabelt", hvor setter en grensen?

 

Bilen blir ikke ødelagt, den får bare gå sine siste år uten lakk:partyon:

 

 

 

P.S Hvem sin bil er den dritfine blå audien til høyre?

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir ikke ødelagt, den får bare gå sine siste år uten lakk:partyon:

 

Det var egentlig godt sagt ;)

 

 

P.S Hvem er den blå audien til høyre sin? Synes den virker dødsfet!!

 

Tja.. si det.. ordet på gata sier at den tilhører en bergenser som er en jævel på å drikke jäger og hjelpe til å skru ut einsermotorer...

 

Takk for hjelpen idag Mr. E !

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er det som er meninga iom at han ikke har turt å legge noen bilder i prosjekttråden der....

 

er slik jeg har oppfattet selv.. Veit ikke om du oppfattet det slik?. Denne bilen kommer nok til å møte på mye kritikk, og masse ros. Spørs bare om det er for "sært" for Norge. Digger stilen:partyon:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår