Gå til innhold

Mediaserver for Nippon Sportscar Import...

Ranger emnet


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må le. Trodde du virkelig at alt fikk ligge i fred? Blir jo som å legge 1000 spenn på bordet på en russefest, og be alle holde fingra av fatet.

 

 

Jeg, så naiv som jeg er, trodde folk var voksne nok til å sette pris på at noen ville dele "skattene" sine med andre, men der tok jeg feil.... Så metaforen din er vel korrekt nok i seg selv vil jeg tro, dessverre....

 

Men heldigvis har jeg faktisk logg på hvem som slette det, med ip-adresse og alt, så er det tar meg noen tasteklikk å finne ut både hvem det var og hvor vedkommende bor, med en enkel ip-tracer..... Men men, han/hun er sikkert fornøyd i kveld.... Tvilsomt at jeg gidder å legge ut tjenesten igjen, selv om jeg nå har laget et rimelig bulletproof script for pålogging til den, med helt andre brukerrettigheter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta igjen med samme metode på den fjortissen som kødda til. Du har jo IP'en, så ikke noe i veien med at du (eventuelt noen som kan det) kødder til skikkelig på maskina hans:) Det hadde nemlig jeg gjort.

 

Uansett, så var det bra du hadde backup av mesteparten.

 

Du ble da iallfall en erfaring klokere om ikke noe annet.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer vel ikke akkurat å finne navn og gateadresse utifra IPen med mindre du har tilgang på diverse lukkede systemer, men.. :)

 

Kjedelig at ikke alle klarer å la ting ligge i ro..

En annen ting er å passe på opphavsretten på en del av det som ligger der, blant annet AutoData, som koster penger (bare til opplysning). :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer vel ikke akkurat å finne navn og gateadresse utifra IPen med mindre du har tilgang på diverse lukkede systemer, men.. :)

 

Kjedelig at ikke alle klarer å la ting ligge i ro..

En annen ting er å passe på opphavsretten på en del av det som ligger der, blant annet AutoData, som koster penger (bare til opplysning). :)

 

 

Finner ikke navn nei, men gateadresse finner jeg..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk.. :)

Lyst å dele hvordan..?

Etter hva jeg vet, må man enten ha gode hackekunnskaper eller kjenne noen hos en ISP (internettleverandør) for å få opp adressen. Er jo ikke uten grunn at politiet må via leverandøren når de skal spore opp fildelere, de finner ikke adresse selv på lovlig vis..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært VELDIG moro å hacka pc'en til den som gjorde det.. lagt til en liten delete-kode i oppstarten hans! :D

 

hadde vært uendelig gøy! :fingers: :m'm:

 

men anyways, hadde vært veldig fint om servern hadde kommet opp igjen, så folket hadde fått lasta ned litt stæsj! blir alltid i så godt humør når jeg finner noe nytt sånt noe.. ;)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår