henrylee Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Parkerte vedsiden av bilen din i dag, men dere var vist ikke der.. Kanskje vi hilser på en annen gang. Uansett, tøff bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Parkerte vedsiden av bilen din i dag, men dere var vist ikke der.. Kanskje vi hilser på en annen gang. Uansett, tøff bil :) Utenfor Die Aller Vaerste?? Da var vi sikkert ute på delejakt.. OG deler fant vi ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrylee Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ja, utenfor Vaerste.. Spanderte en lunch på McAndrew :) Var bare innom en liten tur, siden han var alene og virket rimlig opptatt.. Bra dere fant noen deler da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Da lysten på større og nyere bruksbil er påtrengende legger jeg ut denne for salg. Pris er jeg ikke sikker på. Men bud over 14 000 kr mottas.. Det som er gjort på denne bilen kan sees i denne tråden. Den er vist til eu før jul, men skal bytte en sele som var litt slitt og få den vist. Så bilen selges ferdig eu godkjent! Den er fri for rust. Kun en flekk på skjermen som kun er overflate. Strøken innvendig. Går som ei kule. 1.5 liters motor Runder straks 190 000 km Supersport gewinde nye vinterdekk før jul Spørsmål så sleng ut en tråd her... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 er sjermen lakkert nå/når bilen selgest? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 er sjermen lakkert nå/når bilen selgest? Kan godt hellakkere bilen, men da blir det høyere prisklasse.... Så, nei, selges som den står. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hadde eg ikke handla audien så hadde eg vurdert denne sterkt. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Er bare å komme å kjøpe denne det.. :) Tar service på den til uka sånn at den blir levert helt klar... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er bare å komme å kjøpe denne det.. :) Tar service på den til uka sånn at den blir levert helt klar... :) Bilen ser jo veldig bra ut. Ferdig Eu-godkjent også? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Bilen ser jo veldig bra ut. Ferdig Eu-godkjent også? Skal bare stramme opp eller bytte sikkerhetsselen på passasjersiden og vise den, så er den 100% i orden :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Rudi tipsa meg om denne her, meget pen bil altså, jeg hadde kjøpt den om jeg ikke ble enig med meg selv om å kjøpe gti'en, heh.. Uansett, dama vil ha golf nå da, hehe, så jeg prøver å pushe henne til å like den der, men seff, alltid skeptisk, ikke minst svigers "gammel bil" osv osv.. Noen skjønner seg bare ikke på einsere. Jeg er vokst opp i Boble, et par einsere og en toer.. Såh, måtte ha en selv :D Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Er bare å komme å kjøpe denne det.. :) Tar service på den til uka sånn at den blir levert helt klar... :) Har ikke plass til enda en bil og trur dama hadda sat ned foten da ja. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da er bilen gjennomgått service og fått nye plugger, fordelerlokk, rotor, stift og motstand. Og den går som ei klokke :) I tillegg, bilen er til salgs fra i dag, da jeg handla meg nyere bil som bruksbil. Golfen står på i Akershus, nærmere bestemt hos Die Aller Vaerste. Bud på bilen mottas!! Blir levert ferdig vist på eu... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da er bilen gjennomgått service og fått nye plugger, fordelerlokk, rotor, stift og motstand. Og den går som ei klokke :) I tillegg, bilen er til salgs fra i dag, da jeg handla meg nyere bil som bruksbil. Golfen står på i Akershus, nærmere bestemt hos Die Aller Vaerste. Bud på bilen mottas!! Blir levert ferdig vist på eu... "Die Aller Vaerste" arrangerer Israce på jordet ved vaerste, vi har fått inn en einser som vi skal teste ut brekksladder og venstrebrems med... Påmelding på PM. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Er det der man får prøvekjørt den? :D Prøver fortsatt å prakke på dama den bilen, men hu er like skeptisk som sin far :/ Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg