Gå til innhold

Golf 1 CL 1981 modell

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

Da ble det en ny einser på meg som blir bruksbilen min. Takk til Polardego for å ha sjekket opp denne.

 

Bilen er i utrolig bra stand, og har kun noen små flekker overflate rust ( ser det ut som, men man kan aldri vite), en bulk på høyre skjerm og en liten bulk ved vinduet på passasjerdøra...

 

Kmstand: 183 000 pr i dag :)

 

STRØKENT interiør.

 

Følgte med masse små morsomme deler som jeg skal montere etterhvert, så lar dette ligge inntil videre.

 

Planene på denne er som følgende:

 

Supersport gewinde

6x13 ATS Classic med 175-50(60) dekk ( er handla inn, må til Grimstad å hente dem :))

 

Dette er planen for øyeblikket. I tillegg så ser det ut som at jeg kommer til å spandere en hellakkering på bilen når jeg har fått byttet høyre skjerm og evt høyre dør. OM jeg ikke får tak i kromlisten rundt vinduet.

 

Lar heller bildene tale for seg selv :)

 

Interiøret.

 

Bilde099.jpg

Bilde100.jpg

Bilde101.jpg

 

CL'n :)

 

Bilde098.jpg

Bilde095.jpg

Bilde089.jpg

Bilde088.jpg

Bilde094.jpg

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eeeeyyyyy det er jo en ZE regga bil :D ZE brother :D

 

Er nok derfor den er så bra med tanke på rust, at den har gått mesteparten av livet sitt på usalta nordnorske veier :) Mener forrige eier sa han henta den ned til østlandet for 2 år siden. Og da har den bare vært sommerbil... Fikk ikke med viterdekk da han ikke hadde det... Jaggu..

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg godt ud dette her da. Har store forventinger til denne, me tanke på det andre bygget ditt. :)

 

Har lovet meg selv å ta "det rolig" med denen bilen..... :cool: Så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde igjen... Har masse ideer, og stilen på bilen er bestemt..

 

Begynner så vidt på lørdag ;)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår