Cheron Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 blei drit bra:)hvis det er er ats,så tror jeg at jeg har en 4-5 slike liggende i 13":P ATS Classic ja... Og disse har du liggende mange av?? Kult :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ATS Classic ja... Og disse har du liggende mange av?? Kult :D javel:) de er sabla lik hvertfall,ser nesten ikkeno forskjell på dem jeg.:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Litt pleie av kjerra bare.... :) Nyvaska einser er aldri feil... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmk1 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 detta blir bra, bare å stå på ja,Litt OT hvor kjøper du Supersport senken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 pokker.. kom til å tenke på noe.. var det den kromlista rundt vinduet du trengte? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 detta blir bra, bare å stå på ja,Litt OT hvor kjøper du Supersport senken En kompis henta den med seg fra Tyskland for 2 år siden, nesten.. ( jaggu å tida flyr.....) Betalte rett over 3000 kr... Selges på ww.ebay.de til rundt 400 euro tror jeg... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 pokker.. kom til å tenke på noe.. var det den kromlista rundt vinduet du trengte? Det stemmer... Rundt sidevindu på døra... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Gjorde ferdig hjulbuen bak i dag... Fikk være på verksted til vwDude, takk til han! Da blir det gjordt grundig med skikkelig verktøy og materiale... Grunnet og lagt på sprøytesparkel... Lakk neste :) NB! Mobilkvaliteten var ikke på topp i dag :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 fikk da gjort mye fornuftig på en fridag da.. hehe.. kjekt med alt som er gjort.. og var da bare hyggelig med besøk på jobb.. :) fikk jo skikkelig bil inn på verkstedet:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 I dag ble skjermene gått over for noen punkter overflate rust, behandlet og gjort klart til lakk, samt fangeren foran tatt av. Har avklart med lakkeren min om lakk. :) Blir samme mann som lakka cabben. Så bilen er i trygge hender. Satser på bilen blir omlakkert i løpet av april. Da jeg setter bort denne og tar ut cabben. Glemte selvsagt kamra hjemme, og gadd ikke å bruke mobilen. Blir så uggen kvalitet... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Da er du jo i trygge hender. For caben såg jo enormt bra ud den. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da er bilen erklært bulkfri :) Siste bulk på frontplata er ferdig retta ut. Måtte desverre bytte skjermen da den var litt mer rusta i nede ved frontplata en det så ut som. Så greit jeg hadde en original rustfri skjerm liggende på verksted :) Håpløst mørke bilder med mobil, men pytt pytt..... Bytter dem ut en annen dag.. :) Litt bedre kanskje? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Bilen er eu-godkjent :) Må stramme opp bilbelte på passasjersiden, så er den klar for 2 nye år :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Good work. Håper du har tenkt å beholde sølvfargen Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Good work. Håper du har tenkt å beholde sølvfargen Jada.. selvsagt... Samme farge... Håper å få den mala i januar/februar..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg