Gå til innhold

MSN virus! (Moderatorer: vær så snill å la stå litt, så folk blir oppmerksomme)

Ranger emnet


DevilsTower

Anbefalte innlegg

Derofor det er en gylden regel å ikke trykke på ting av ren nysgjerrighet med mindre en kjenner avsender og er SIKKER på at det ikke er noe fjernstyrt som sender det som kommer. Sender kompiser kun en link og står som borte spørr jeg alltid først om hva det er dem sender meg. Ved å være litt varsom så slipper en slike ting.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kan trykke akkuratt så mange ganger jeg vil på den linken( den ekte) og det skjer ingenting;) kan noen gjette hvorfor?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man må laste ned .PIF filen for at ormen skal få utfolde seg;)

 

Hehe, joda, men var ikke det jeg tenkte på. For å si det sånn så kan jeg laste ned den så mange ganger jeg vil:p

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hosten som drifta domenet sperra vel tilgangen en gang i går kveld, så den ble vel harmløs etter en tid.

 

Løsningen er forøvrig å kjøre en systemgjenoppretting eller finne en fix hos noen anti-virus-selskaper..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår