Burny Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Ja, er enig i det du skriver Burny. Det er som du sier clutchen som er hodepinen min nå. Jeg får krysse alle kroppsdeler og organer som er mulig å krysse:D Jeg vil jo nedover å hilse på dere på treff i sommer:) Alt ordner seg vettu, bare ikke miste håpet og sette bilen tilsalgs, som jeg har vurdert noen ganger. Hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hehe.. Vi får håpe det, er jo blitt glad i bilen:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Liten update: Clutchen er fikset for en god stund tilbake og det var, takk gud, bare clutchwire'en som var dårlig.. Den ble byttet og nå er alt topp!:) Nye deler er bestilt, og kan avsløre at det blir en litt annen "look" på bilen nå. Får bare vente på at det kommer snart! :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Liten update: Clutchen er fikset for en god stund tilbake og det var, takk gud, bare clutchwire'en som var dårlig.. Den ble byttet og nå er alt topp!:) Nye deler er bestilt, og kan avsløre at det blir en litt annen "look" på bilen nå. Får bare vente på at det kommer snart! :) Nice. Goddis fra TM:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det stemmer, TM<3 Du fikk faktisk en finger med i spillet når det kommer til de nye delene Burny:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det stemmer, TM<3 Du fikk faktisk en finger med i spillet når det kommer til de nye delene Burny:D Gromt:D Jeg lukter sorte Hella lykter laang vei:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Haha, du har god luktesans?!:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 ble stille hær en stund nå? Any Updates?;) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Er i litt påskemodus, men venter på diverse deler som sitter i tollen, samt at snøen skal forsvinne så felgene kan komme på:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Endelig litt framgang her! Snøen er forsvunnet (fra veiene) i Bodø, så idag fikk jeg slengt på RS4 felgene som jeg kjøpte for flere måneder siden!:) Ble utrolig fornøyd! :D Har et lite spørsmål dog, felgene er jo 7x16 (ET 35), og fremme er de helt perfekt ute ved hjulbuen. Men bake derimot er det mye å gå på, kanskje en 3-4 cm, har ikke målt nøyaktig. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor mye jeg bør space ut bak for å få det til å gå helt perfekt med hjulbuen (Og da tenker jeg på lovlig)??? :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Endelig litt framgang her! Snøen er forsvunnet (fra veiene) i Bodø, så idag fikk jeg slengt på RS4 felgene som jeg kjøpte for flere måneder siden!:) Ble utrolig fornøyd! Bilde hvordan resultatet ble?;) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Bilder kommer! Må bare få somlet meg til å ta noen! :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Okeidokei!:) får vente til i morgen da;) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Og i dag kom de nye hovedlyktene, men er ikke kommet på enda.. Grunnet russefeiring:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Så det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor mye jeg bør space ut bak for å få det til å gå helt perfekt med hjulbuen (Og da tenker jeg på lovlig)??? :) Spacere er ikke lov. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg