Freemason Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Knallert:) Takker for en veldig hyggelig handel selv jeg:) Anbefales! Kom til å tenke på en ting når jeg så bildet. Glemte å sende med de gummupakningene som skal være rundt, men sender de med samtidlig sammen med den bite og kvitteringa:) Ellers, så ha lykke til med elementene:) De gummipakkningene du snakker om fungerer som en "tettningslist" mellom elementet og kassen sant? Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 De gummipakkningene du snakker om fungerer som en "tettningslist" mellom elementet og kassen sant? Jepp.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naijs Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 litt offtopic, men var dette den bilen du kjørte i vannet med?? isåfall er jeg lei meg på dine vegner...:'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 kjempemessig jodd det der. skal til å starte på bygging i min egen bmw. ha subber og blokk og 6*9 og forsterker ti lresten av bilen. må nok ha en kondis og tror eg. Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnts3n Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Sykt bra prosjekt! Ble jævla tøft! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ble veldig bra:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest -onega- Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 møkka gromt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 det ble dritkult... Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 bestandi kjipt når sånner smykka bi ødelagt..men strøkent bygd anlegg;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg