MGR Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 det jeg lurer på er om forskuddsbetaling er farlig for den som gir bort konto nr? altså den som selger.. er det farlig? hva kan skje? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 litt kjedelig å betale for en vare som kanskje ikke kommer. Her må du se ann den du kjøper av, men er vanligvis ikke lurt å forhåndsbetale. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg anbefaller deg å lese spørsmålet før du svarer, Volvo_orginial. Og nei, det er ikke farlig å gi bort kontonummeret sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er ikke farlig å gi bort kontonr ditt, hva er du redd for, at noen skal sette inn penger på kontoen din? :D Personnr. derimot skal du ta godt vare på. Ang forskudsbetaling så er det igrunn hips om happ. Vanligvis står det mellom enten forskudssbetaling eller at produktet du kjøper sendes i oppkrav. Er like lett å bli svindelt uansett, du kan risikere at selger sender ei eske med grus fra innkjørselen, som du uansett må betale før du før du får den ut fra Posten. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ok.. så er helt trykt? mamma er skeptisk! jeg skal selge noe.. har ikke kort sjøl.. ikke enda:P har ikke hatt brukt for det så.. men i allefall, så tru hu at det er farlig.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg vet bare at jeg tok ut penger i banken (2000kr) uten legitimasjon og oppga kun kontonr, så jeg hadde kanskje vært litt skeptisk, men man er vel forsikret sånn sett også. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 en ting til.. hva er forskjellen på den med en cd på og den med bok? bare prisen? http://www.posten.no/Portal/Privat/Sende/Pakker/priseksempler Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Maks vekten :P Boblekonvolutt, A-prioritet kr. 22,- Vekt: 101 - 350g Boblekonvolutt, A-prioritet kr. 55,- Vekt: 351-1000g Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg vet bare at jeg tok ut penger i banken (2000kr) uten legitimasjon og oppga kun kontonr, så jeg hadde kanskje vært litt skeptisk, men man er vel forsikret sånn sett også. vært der en del ganger da? kanskje de har bildeinfo å på den dataskjermen sin ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg vet bare at jeg tok ut penger i banken (2000kr) uten legitimasjon og oppga kun kontonr, så jeg hadde kanskje vært litt skeptisk, men man er vel forsikret sånn sett også. e det den lokale banken so , går no det som regel, får dei kjenne dej Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Forskuddsbetaling ved privat handel er i de fleste tilfeller helt trygt. Har handlet slik mange ganger nå og aldri vært noen problemer :thumb Tenk med deg selv om du ville ha svindlet en person for en viss pengesum som han har gitt deg for å kjøpe en vare av deg, jeg vil ikke det og jeg tror jammen at de fleste av dere også er dønn ærlige og til å stole på, dere vil vel ikke bli svindlet selv heller så derfor gjør dere ikke det mot andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 e det den lokale banken so , går no det som regel, får dei kjenne dej klart det var den "lokale" banken midt i sentrum i en by med 40-50 000 innbyggere. Lite sannsynlig at fyren i skranken kjenner meg, aldri sett han før engang. Og ikke noe bilder der såvidt jeg vet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hva var det fulle navnet ditt og kontonummeret igjen? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hva var det fulle navnet ditt og kontonummeret igjen? :thumb kunne vært fint å hatt det:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 bare for å *kremt* sjekke... :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg