Gå til innhold

Basser under panseret

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehehe det der er det rareste je noen gang har hørt,

skulle tro det var tull vettu hehe

 

bass bare får at andre skal høre det:):)

er det muulig hehe sitt å gliser meg kvakk ihjel her hehehe

 

men, lykke til , hva med ett takstativ? smikke ei kasse oppå der:) da både ser å hører folk å jalla det er hehe

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min spiller golf, slik at å ta av bagasjerommet er fy-fy.

 

Jeg tror ikke det er noe plass i dashbordet. Er et lite hanskerom og en airbag på passasjersiden. Kan umulig bli noe pent.

 

Litt av poenget var også at jeg inni bilen skal slippe unna det meste av lyden.

Hva er vitsen med sub og sånt da, hvis du ikke vil ha lyd inni bilen. Er jo det som er kult da. Hva er vitsen med å spille for kråkene da?

[url]www.streetbitches.net[/url] [url]http://home.no.net/car666[/url]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med sub og sånt da, hvis du ikke vil ha lyd inni bilen. Er jo det som er kult da.

Grunnen til at jeg ikke vil ha subben inni bilen, er at lyden blir for høy. Nå må jeg kjøre med ørepropper når jeg er ute og råner. Da hører jeg ikke mobiltelefonen, og det klør i ørene.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så problemet er at for at folk skal høre bassen din langt unna må du spille så høyt? hva med å drite i alle andre, og skru ned volumet slik at du slipper ørepropper? ;) Ellers så stemmer jeg litt for dempa tak og takboks som ble nevnt tidligere;) eller hva med tilhenger? Hva med å bygge det inn i bilen på taket i glassfiber med plex forran subben så det ikke blir vann? slik at bilen får en pukkel :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

Du vil ha anlegg i bilen, men tåler ikke lyden/trykket fra subbene?

Du vil kun og blått ha sub for at folk skal høre deg?

 

Skal gi deg et tips, og vær så snill hold deg til det:

1. Dropp den ideen om å plassere subben under panser eller under bilen eller hvor enn du hadde planlagt å plassere den.. Det er harry.. du vil nok få mer negativ respons enn positiv..

2. Vil du at folk skal høre deg, kjøp deg effektpotte eller riv av eksosanlegget ved manifoilen..

3. Skaff deg en ny samboer eller tving han/hun til å bruke baksetet til å oppbevare golfkøllene sine, så har du bagasjerommet i fred..

 

Jeg nekter å tro dette innlegget er seriøst, isåfall beklager jeg om svaret virket støtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt dårlig plass inni bilen min (Opel Astra), men så vil jeg gjerne ha et anlegg som spiller rått!

 

Kan jeg sette basseren under panseret, eller et annet sted det er ledig plass? Blir det for varmt der?

 

Lyden inni bilen vil jeg helst ha så lav som mulig, det er bare for råning.

 

 

hvis jeg ser en astra cruise forbi meg med ristende panser skal jeg peke og le av deg... haha... neida, hvis det er dette du vil så får du bare gjøre det... det er jo tross alt din bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke vil ha subben inni bilen, er at lyden blir for høy. Nå må jeg kjøre med ørepropper når jeg er ute og råner. Da hører jeg ikke mobiltelefonen, og det klør i ørene.

 

 

Da er det jo egentlig bare tull.

 

Men er jo enkelt å plassere en sub under panseret, når du har de kriterene.

 

Du har jo noe plass over girkassa, lag en liten alu kasse, hvor du plasserer en 10"

 

10" vent vekk fra motoren så tåler den det fint. Liten forsterker hjemmer du under dashen. saga 2 kanaler til 800 eller noe slikt.

så er du i mål.

 

62 år og råner, sorry men det er tragisk, når noen i slik alder ikke setter pris på godlyd, men må fortsatt "vise" seg..:klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62 år og råner, sorry men det er tragisk, når noen i slik alder ikke setter pris på godlyd, men må fortsatt "vise" seg..:klovn:

Der er jeg ikke enig i det hele tatt. Samme hvor gammel du er kan du da være "råner" Handler da ikke om alder men om kjerligheten til bil og bil miljøet. Hadde jeg sett en bestemor på 90 med styla bil og stort stereo hadde ikke det vært tragisk i det hele tatt (synes jeg). Ville heller synes det hadde vært morro at vi får inn folk fra alle aldere og bakgrund. Må bare poenktere at jeg nå snakker om det jeg quota og ikke hva planen til trådstarteren er.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg ikke enig i det hele tatt. Samme hvor gammel du er kan du da være "råner" Handler da ikke om alder men om kjerligheten til bil og bil miljøet. Hadde jeg sett en bestemor på 90 med styla bil og stort stereo hadde ikke det vært tragisk i det hele tatt (synes jeg). Ville heller synes det hadde vært morro at vi får inn folk fra alle aldere og bakgrund. Må bare poenktere at jeg nå snakker om det jeg quota og ikke hva planen til trådstarteren er.

 

 

Nå må du ikke ta fram kun halvparten av hva jeg sa.

 

Det er hele kombinasjonen: 62år, råner, liker ikke musikk, vil bråke for andre.

 

Skulle mannen ha musikken inne i bilen, men med ønske att det hørtes godt uten for også, så ville det vært noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår