lulle Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Jepp. har vert på en utforksning, men det har ikke no med "utenpå" liggende å gjøre. plan er at motoren skal ut å få ei overhaling i vinter. får se da hva som kan være feilen. Har dårlig med plass til bilen, så den står ute å sliter vont, hva er det beste man kan legge over bilen til vinter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Uten sammenligning forøvrig vet jeg at ved som ligger rett på bakken med pressenning over, tørker MINDRE enn ved som ligger oppå en presenning UTEN noe over seg. Jeg ville vært selektiv med hvor bilen står hen. vil tro asfalt eller betong er mye bedre enn gress f.eks. Legg deretter en presenning over den, tett godt langs sidenen og sett en fukt-sluker inni bilen som du tømmer for vann ved behov. Regn med at den fylles ganske kjapt når bilen står ute. Desverre er det slik at metall ruster SVÆRT mye raskere når luftfuktigheten er mer enn 40%. Under 40% ruster metall svært lite. Du vil ikke klare å holde under 40% luftfuktighet når bilen står ute. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 har dårlig erfaring med å legge pressening direkte på bilen, hadde en annen bil som jeg hadde det på, da våren kom var lakken bortslipt på alle kantert pga vind og ruskevær, da har den vel bedre uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg