V8power Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg har vært borti at register kjedet klasker borti dekselet hvis det er skikkelig slitt. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 nu må det sies at engelsk er ikke min sterkest side. last ned en ordbok til pc'n som heter "clue" den er knall :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 tror ikke der er register kjeden, den har nesten samme ondreining som motoren, men lyden har en annen fart for å si det sånn. den følger ikke med turtallet, det er det som er pussi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 tror ikke der er register kjeden, den har nesten samme ondreining som motoren, men lyden har en annen fart for å si det sånn. den følger ikke med turtallet, det er det som er pussi. legg ut en lydsnutt :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 arbeid med saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 http://s92.photobucket.com/albums/l7/lulle_2006/?action=view¤t=Bilde001.flv er ikke det beste, men dere hører lyden, kan det være skjørtebank? den blir borte, så kommer den tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 http://s92.photobucket.com/albums/l7/lulle_2006/?action=view¤t=Bilde003.flv her en liten snutt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har noen forslag til hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 i siste Amcar overhaler de en chevy 350, er det noen som vet hva de ente opp med i HK? det var jo en "lett" måte og øke hesteantallet på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Dette er jo noe du kan gjøre, stroker du motoren i tillegg vil du få en del mer både hk nm, ikke minst nm! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88957 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Halla... Var veldig vansklig å høre noe på filmen. Slår lyden systematisk eller klonker den litt uregelrett lissom ? Det som er problemet og som irriterer meg nå er at jeg kjente igjen lyden, men husker ikke helt hvor jeg har det ifra eller åssen jeg fikk det vekk...:( Edit: Hmmm... tydligere når motoren er varm, veldig "lett" klonk klonk lyd, blri litt vekk når motoren får litt lett belastning ? Jeg lurer på om jeg har den lyden i min bil før olja kommer ditt den skal... Sikker på ikke bare en vipparm dunker borti toppdekslet ? Det har jeg slitt med mye før... Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 det er riktig at lyden kommer når motoren blir varm, og blir borte ved lett belastning, det høres ut som dong dong lyd og den kommer liksom fremme på maskin. noe som slår i jern, støpgods, sånn høres det, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Vanskelig å høre.Slitte veivlagre bråker ofte mindre ved belastning.Banker vanligvis mest uten.Typisk i det du slipper gassen etter rusing.Lagerbank blir også værre med varm, tynn olje. Men lyden følger selvsagt turtallet. Har du prøvd uten reimer for å eliminere vannpumpe osv? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 nei har ikke kåmmen meg så langt, skal prøve når det slutter i regne så jævli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Funnet ut noe ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg