Gå til innhold

Audi Rs80: Audi 80 B4 - prosjekt greenstyle

Ranger emnet


Audi RS80

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fjerna slangen til oljedamp filtere eller hva det heter.. å bare satt det rett på.. om ikke det funker så hadde jeg kapt av en halv meter på den selgen.. for den var små lang.. xD

 

Fint prosjekt.. er stadig innom å sjekker:)

 

 

hmm, nja nå er det ikke bare å fjerne den heller da, man kan kanskje kappe den litt. Er en T-slange vettu :) går en til slange rett ned i blokka som man ikke ser. Slangen ser man på det ene bildet av alle delene

 

edit: var ikke en halv meter å ta litt i? :yummy:

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte alle delene untat slangen her: http://www.mamut.com/kollevold/prodlist.htm

Delenr og slikt fant jeg først her: http://www.pipercross.net/competition_carbtb.asp

Egentlig skulle jeg ha pipercross ventilasjonsfilter og et pipercross luftfilter med chroma ramme, men det hadde de ikke inne :shake

 

 

nei egentlig ikke.. men bra prosjekt.. stå på

Det er vel veivhusventilasjonsslangen du mener? den er bare noen cm

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har slik en vinge liggende.. fra audi competition..aluminium, disse koster en del da.

men kom med bud:p

 

kjøpte plasma skivene og krom ringene fra tyskland, kostet vel nærmere 100euro inkl.frakt.

 

skal prøve å ta noen flere bilder.

 

 

Første jeg tenkte når du nevnte aluminium var ostehøvel-spoiler :) men sikkert bra når den er så lett.

Har egentlig ikke bruk for 2 spoilere, men skal du ha over 2000 for den?

En her på forumet som selger plasma skiver for 999 :) må kanskje slp til når jeg har peng

 

veivhusventilasjonsslangen jeg mente ja

 

Er litt forvirra nå :hellothere: du mener meter og ikke cm? eller ser du på feil slange? f.ks gasswiren som går over motoren

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayboks blir aldrig bra. Få en lakkerer til og lakkere bagasje og spoiler. Sliper du selv. så blir det billigere. Men husk og få bort alt sprayboks lakken ellers. Begynner den vannbaserte lakken til lakkeren og koke. Det ser ikke bra ut.

 

Veit :) var bare en midlertidig løsning for å ha prøvd det også, og blei fornøyd med resulatet. Når den tida da jeg skal mer eller mindre hellakere bilen skal jeg slipe bort alt spackel og rette helt fra nytt av, rettinga ble ikke helt bra. Alt fra retting til grunning og maskering tar jeg meg av selv, lakkering betaler jeg ikke stort for selv heller

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin den her, hva er det du har lagt over lyktene på ene bildet ditt? lage til noe på dem?

 

jepp :) panseforlengning i glassfiber, men vet ikke om jeg blir å fikse de ferdig, vurderer å bare sveise forlengning heller.

 

 

I dag har jeg drevet å koblet litt, koblet på grøftelysene og montertnån nye høytalere

 

DSC00621.jpg

 

I bakdøra er 1stk 6.5", og i fordøra er det 6.5" og 4". Men fikk en del problemer med 6.5"'ern i fordøra, for det første så tar den kanskjei ruta når den er sveivet ned, har kappet bort en del blikk, for det andre så blir det vanskelig å skrue på de nederste skruene, og for det tredje så går det ikke ant å sveive ned vinduet :S

Tok vare på den biten jeg skar ut, i tilfelle jeg blir nødt til å bare tette igjenn ullet på en måte

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00628.jpg

 

Noen som har en lur ide til hva jeg kan gjøre her? :) Må gjøre noe som dekker over kanten som blir når jeg fester delen på dørtrekket. Men kan ikke bygge mye ut, da kan jeg ikke bruke vindussveiva. Tenkte på det deksel eller no.

 

Synes den 4" passa bra der, er bare spent hvordan det blir når jeg får kobla den til :) 6.5" nede i døra er vel bare unødvendig? Har nå en 6.5" i bakdøra, burde jeg sette en 4" der også? har et par til overs

 

DSC00598.jpg

da var høsten her

 

DSC00622.jpg

fine vinterfelger :) fant ut på tur til tromsø i helga at man kan ikke kjøre under 50 km/t igjennom olderdalen :( da stjeler pøblan hjulkaplsa

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden har du gjort det slik??Hadde jeg vært deg hadde jeg rett å slett kjøpt nye dørtrekk å bynt på nytt. sett 4" i orginalhulla i dashbordet og evt.bygg en baffel til 6,5" og sett de så langt fram og ned på døra som du får det.dette for at det ser penere ut å låter 10 ganger bedre

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår