Gå til innhold

1 time film fra Gatebil - TV2 onsdag 13 september

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo artig me bil på TV men det kunne værtlitt mer profft laga å vist litt mer om bilene og ikke damene å fyllikene som det var alt for mange av

Ja, hehe...hvertfall for en stakkar som har ødelagt fjernsyn og må spørre bestemor om lov til å se på TV2 en time:)

Tenkte "neeiii..." inni meg når det kom babes oppetter biler, og fulle folk som ravet rundt med øl eller sprit i umiddelbar nærhet.

Og hun kommenterte ivei, om hvor teit det var med disse tingene, og at det ikke burde være slik. Hun la det fra seg ved å bruke uttrykket "reservesvensker" og riste på hodet:D Uansett har jeg stort sett samme synet som min kjære bestemor (som for øvrig påpekte tennpluggen til Glenn R før han sa det selv:respect ), og holder meg edru og går forbi sånne vaskeshow på treff. Det blir for teit. En ser uansett mye bedre på filmen når den kommer;)

 

Jeg synes også det ble for mye fokus på sladding, burning og drifting, og for lite på de øvrige bilene og racingserien.

 

Men, ellers, et helt greit program for folk som ikke har bensin i blodet. Denne timen tror jeg har bidratt til økt forståelse blandt utenforstående om hvorfor vi holder på som vi gjør, og hvorfor så mange valfarter til Rudskogen hvert år.

Samtidig tror jeg nok HELT sikkert at en viss gruppe ved navn Ottar har fått blod på tann etter denne timen;)

 

PS: Frøken Rask kan IKKE synge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kunne vist mer av Granadaen og Polly camaroen...:/

 

pirke pirke: Trans-am..:iconsm

 

bra at en stor kanal som tv2 viser noe ifra bilnorge!

morsomt var det også og komme på tv (jeg og fattern ble filmet da de snakket med leif om sikkerhet, hadde på oss oransje rally hjelmer og satt i en mørkeblå camaro..):respect

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget bra syntes jeg! fikk en positiv vinkling på det hele! ikke noen spesielle fagutrykk som de fleste ikke forstår noe av...osv... noen sier det var uprofft... jaja...se på norge rundt istedet da...herregud, klager jo på alt...

 

aldri sett ett så kult bilprogramm på tv jeg ihvertfall... noen som har???

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget bra syntes jeg! fikk en positiv vinkling på det hele!

Positiv?

Jeg ble nesten flau av å se på all drikkingen og silikonbærtene. Hva skjedde med selve bildelen av treffet? Var ikke akkurat mange minuttene med bilkjøring der. Bare noe sladding og burning, det var det.

 

Mitt inntrykk ble ihvertfall at folk flest drar drit for å drikke og se på bærter de aldri ville kommet i nærheten av ellers. Ikke for å se på bilkjøringen. Det er ikke positivt i min verden.

x '02 Z3 1,9 M-tech.

 

RX-7 Turbo II ønskes kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv?

Jeg ble nesten flau av å se på all drikkingen og silikonbærtene. Hva skjedde med selve bildelen av treffet? Var ikke akkurat mange minuttene med bilkjøring der. Bare noe sladding og burning, det var det.

 

Mitt inntrykk ble ihvertfall at folk flest drar drit for å drikke og se på bærter de aldri ville kommet i nærheten av ellers. Ikke for å se på bilkjøringen. Det er ikke positivt i min verden.

Snakk om overdrivelse.

 

Slutt å være så forrbanna negativ til allt! Vær GLAD for at det er faktisk noe som SKJER. Hva om Gatebil blir 'nedlagt', blir dere fornøyde da? Skulle tro dere var stri kristne hele gjengen, må tåle litt hud, er ikke så stor fàn av det selv, men jeg lar heller være å bry meg så mye om det, å heller ser på bilene. Skjerp dere!

 

Der det er bil, vil det være damer! Slik har det faen meg vært siden de første starta på stripa på 30-40 tallet!

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, Gatebil ble satt i fram i et veldig godt lys. Kanskje til og med bedre lys enn det egentlig er. *hark* Uansett, jeg er imponert.

 

Selve programmet ar dårlig og du kunne raskt se at dette var en produksjon som TV2 har kjøpt av et produksjonsselskap. Reporteren hadde kunnskap som strakk seg til emblem, hestekrefter og høytalere. Det er tydelig en produksjon hvor reporteren var produsent og det var maks 3 andre personer med i teamet.

 

Men all honnør og Gatebil får nok mer interesse etter denne sendingen. Det var tross alt 50000 samlet foran tv som ventet på Arne Brimi og Arne Hjeltnes på tur i reprise for 5 gang.

 

Nok en gang. Veldig BRA program. Men tenk det potensiale for å lage det enda bedre??? 30000 tusen folk??? Råe biler??? Fest??? Jenter??? Alkohol??? For å nevne noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om overdrivelse.

 

Slutt å være så forrbanna negativ til allt! Vær GLAD for at det er faktisk noe som SKJER. Hva om Gatebil blir 'nedlagt', blir dere fornøyde da? Skulle tro dere var stri kristne hele gjengen, må tåle litt hud, er ikke så stor fàn av det selv, men jeg lar heller være å bry meg så mye om det, å heller ser på bilene. Skjerp dere!

Det var faktisk ingen overdrivelse, programmet hadde mye mindre bilkjøring enn fylletull og jenter.

 

Jeg var ikke negativ til selve Gatebil, jeg var negativt til vinklingen på TV2 sitt program. De burde konsenterert seg om bilkjøringen der, ikke alt det andre. Er ikke snakk om å tåle ting, er snakk om at folk ser på hele konseptet som tåpelig.

 

Folk har også forskjellige meninger, det må gå an å respektere det uten å måtte bruke 'kristne' som et skjellsord.

x '02 Z3 1,9 M-tech.

 

RX-7 Turbo II ønskes kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om overdrivelse.

 

Slutt å være så forrbanna negativ til allt! Vær GLAD for at det er faktisk noe som SKJER. Hva om Gatebil blir 'nedlagt', blir dere fornøyde da? Skulle tro dere var stri kristne hele gjengen, må tåle litt hud, er ikke så stor fàn av det selv, men jeg lar heller være å bry meg så mye om det, å heller ser på bilene. Skjerp dere!

 

Goophy skrev da tydelig "Det er ikke positivt i Min verden" og "mitt inntrykk"

 

Han har da full rett til sine egne meninger..

 

Virker som mange her inne er opptatt av å passe på at de ikke sier noe negativt om "Gatebil-konseptet". At folk sier SINE meninger er da bare sunt.

 

Dette er foresten bare mitt synspunkt

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med flere her, når det gjelder damene og fylla. Jeg var der selv under det treffet der, og har aldri drukket med alkohol på 2 dager før, enn den helga. Men jeg var 'edru' mens jeg var på baneområdet. Og festet på Partycampen. Jeg vil tro, at de fleste som overnatter på partycampen etc, er folk som har reist endel lengre enn de som bor enten i Oslo eller rundt om der. Jeg reiste i nesten 12 timer tilsammen. (Kjørte da rolig, kunne brukt 10). Så da tar jeg heller å bruker noen kroner ekstra, som ga meg tilgang til alle happeings, område å campe på, pluss å få lov til å kose oss å feste, grille, å møte mange andre like sinnede. Angrer ikke ett sekund!

 

Jeg skal dit neste sommer også, skal feste like mye, om ikke mer, ha det artig, se på biler, å litt babes;) Bra vi har forskjellige meninger, men vent til opptaket kommer online, så kan dere regne minutter med fyll og babes tilsammen, og sammenlign det med hvor mye bil/bil prat det var i filmen. Jeg tror dere blir skuffet, det var mindre fyll og damer, enn bil. Det tør jeg med 97% sikkert si. Men uansett, GATEBILFESTIVAL. Allt ligger i ordet, Bil, gate, fest, -val festival.

 

Uansett, kos dere.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ingen overdrivelse, programmet hadde mye mindre bilkjøring enn fylletull og jenter.

 

Jeg var ikke negativ til selve Gatebil, jeg var negativt til vinklingen på TV2 sitt program. De burde konsenterert seg om bilkjøringen der, ikke alt det andre. Er ikke snakk om å tåle ting, er snakk om at folk ser på hele konseptet som tåpelig.

 

Folk har også forskjellige meninger, det må gå an å respektere det uten å måtte bruke 'kristne' som et skjellsord.

 

Helt enig med deg...

 

Jeg trodde det ikke var mulig å få programet så "tørt", jeg sier ikke det var dårlig, men det kunne vært mye bedre...

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår