Knut Inge Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Skal ha meg ny turbo men er usikker på ka turbo eg skal kjøpa. Det står mellom t3/t4 hybrid,16t og 19t. Ka turbo er best av dei og ka er forskjellen? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 19 t lader tidlig og drar veldig jevnt. hybriden lader også ganske tidlig og er mye artigere spør du meg.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 19 t lader tidlig og drar veldig jevnt. hybriden lader også ganske tidlig og er mye artigere spør du meg.. okay..men ka meine du med artigare? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 19T eller hybirden. rask spoolup osv tidlig ladetrykk om du skjønner. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 kjøp hybriden. helt annet drag. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 en T304 steg 4 ar 63 er perfekt for 2.3l og 300 hk, men om du vil ha raskere ladetrykk så er det bare å porte eksos ventilene i toppen ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Velg en Avgass-turbolader :) mitt tips. en liten en gjerne kulelager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 en T304 steg 4 ar 63 er perfekt for 2.3l og 300 hk, men om du vil ha raskere ladetrykk så er det bare å porte eksos ventilene i toppen ;) Har dei den i norge eller? Vist ikkje har dåkkan link til ein plass som har den? Og ka er forskjell på steg 1,2,3,4 osv Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Har dei den i norge eller? Vist ikkje har dåkkan link til ein plass som har den?Og ka er forskjell på steg 1,2,3,4 osv Hvor stor den er osv, hvor stort eksoshus/turbin osv. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 kontakt KRB, VS eller TS Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 kontakt KRB, VS eller TS okay Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 påberegn ca 7 - 10 000 kr. da har du en av skikkelig kvalitet. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 scanturbo.dk......... Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Velg en Avgass-turbolader :) mitt tips. en liten en gjerne kulelager. kossen ser en turbo som ikkje går på avgass ud egentlig? http://www.cheapturbo.com så går du på garrett ball bearing, så er vist GT3071R saker på en 2.3liter.. har en kompis som har GT42 på en letere påkostet s14, og han sier det var helt anderledes å kjøre med kulelagra kontra vanlig glidelagra, ladetryket kom på en helt annen måte, og du får tidlig ladetrykk, for du kan gå ned på størelsen/sinnsykt liten motstand i de, og er alkevel med myye lenger enn hva en skulle tro om størelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 en T304 steg 4 ar 63 er perfekt for 2.3l og 300 hk, men om du vil ha raskere ladetrykk så er det bare å porte eksos ventilene i toppen ;) Du seie att ar skal vera 63, men når eg ser på turborar så står det jo 50 A/R COMPRESSOR og 63 A/R TURBINE. Mene du att turboen eller compressoren skal vera ar63? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.