Incognito Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ga bilen en skikkelig utvendig vask, og oppdaget dermed mer overflaterust. Blir enten å pusse og en rimelig hellakering til våren, eller å bare la bilen gå 1,5 år til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Bytta bensinpumpe ettersom den gamle tok kvelden. Og imorgen venter storvask på tur...uff så skitten.. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ble ferdig med å bygge buret i dag, skal helsveises i morgen når jeg kommer hjem fra jobben. Så blir det å få bygd om tunnelen til girkasse og mellomaksel før jeg pusser den ned innvendig å under før lakkering Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 La første laget med glassfiber på døra mi. Og smurte den andre med polyester. Tok også å vaska den litt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Vask og polering :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Satt på 80mm senk bak på Mantaen, og flytta 60mm over på Asconaen. Skal ta fronten i morra eller i overmorra, når jeg har fått tak i fjærklemmer ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 har plastsveist fronten min idag! sparkling og grunning i måren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ble nesten ferdig med å helsveise buret i dag, har bare igjen innfestningene til karroseriet bak så er jeg ferdig Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 brukt dekk :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Vært ute å cruuuusa:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 skiftet lager framme på venstre side.. skal bli en fryd :D funnet ut litt hva som gjør at den ikke starter alltid...:S :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 lakkert kufangeren og rygga den ut av garasjen Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 montert nye dempere og fjører forran.. bak i morgen Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har montert 86mod speil på gromførtien, lagt opp litt stereo, smålakket litt, å knipset noen bilder. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 montert enda en bryter til el.viftene slik at jeg har to brytere. en til hver vifte... og så har jeg "banket" i setene slik at jeg fikk renset setene for støv så nå er bilen ren og pen inni og utpå:) Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg