Gå til innhold

Nye kamakslinger på 2.0l 95 mod


Taxitus

Anbefalte innlegg

treg som jeg er ja, hehe

 

Michael er vel inne på noe her, hadde selv kent kammer i min, så lenge det varte :D

Og du trenger ikke ta ut toppen, bare kjøp ny toppdekselpakning, ca 100kr og skru av toppdekselet, løsne de 10 festene, og ikke ta av en og en, du må ta litt i tur og orden, ellers risikerer du at kammene knekker. Samme når du skal skru de nye på :)

 

Time opp registeret så er det tut og kjør :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du merker jo at saker og ting skjer med turtallet ditt lissom. men jeg tør ikke si alt du merker fordi det var da gjort en hel del andre ting også med den motoren som har hatt noe å si på ytelsen.

 

tror ikke du skal bekymre deg for bare kammene, men man skal være litt forsiktig og sørge for at man gjør ting skikkelig, og ikke bare kaster noe sammen.

 

Vet ikke hva annet du trenger, men det kan jo være deler som skal byttes i forbindelse med at du tar av topplokket, dette kan f.eks være toppdekselpakning osv.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kent kammer ganske kostbare ?

Nye kammer, grenrør, eksos (er mye motsand i eksos org. i Zetec sies det), luftfilter, større spjeld,++ dette utgjør jo litt, men kansje mindre enn det smaker?

 

Om du ikke har bra rabatt avtaler, eller driter penger.. så trur jeg du må sette opp et lite budsjett.. og kansje vurdert å anskaffe en brukt motor om noe ryker? Dem koster sikkert ikke så mye mer enn hva Kent kammer koster..

 

Skriv gjerne opp hvilke priser du har, og hvilke deler du skal kjøpe

kansje flere her på forumet har formeninger om ang. delene/prisene

 

lykke til

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kent kammer ganske kostbare ?

 

Mine kostet 18 000,- totalt, ble uaktuellt å kjøpe nye da den ene knakk ja :(

 

Men det hjelper faktisk endel (mest på moment egentlig) hvis du bytter kammer, porting, chip, luftfilter og effektanlegg.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår