Kastel Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva sjer om jeg møtter på purken\BT uten den bakerste potta på bilen?Bot eller mangelapp ? Hva sjer om jeg mangler eit lys framme ? Hva sjer om jeg senkebilen uten å få den godkjent å møtter på bt/purken og hva sjer om jeg rødsoter baklyktene? Takker for svar :thumb Er bare litt nysjerig på hva sjer hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ops litt OT å feilplassert:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Handler jo engentli om DIN EGEN sikkerhet da.. Tenker på lys framme osv.. Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 500 (eller var det 750) kr til statskassa og en mangellapp Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hmm men frieksos må nå vel bare bli en mangellapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 du får en advarsel om du kan spille litt uskyldig.. men å kjøre uten bakerste potta er jo som å sette magnet på snuten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hehe, snuten her i byen gir faen.. Jeg har kjørt halve året med frieksos, og en kompis har hele potta liggende i garasjen min... De gir mest faen.. brosjan er snut, og han vet at jeg har hatt myye frieksos... Hørte aldri noe fra dem.. De gikk til og med gjennom bilen min i forbindelse med en anmeldelse der bilen min var bevis... Hørte ikkeno da heller jeg :D Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hva sjer om jeg møtter på purken\BT uten den bakerste potta på bilen?Bot eller mangelapp ? Hva sjer om jeg mangler eit lys framme ? Hva sjer om jeg senkebilen uten å få den godkjent å møtter på bt/purken og hva sjer om jeg rødsoter baklyktene? Takker for svar :thumb Er bare litt nysjerig på hva sjer hehe Bilen min ble stoppet av Biltilsynet og jeg fikk ikke noe feil på de røde baklampene min eller det at bilen min er senket ganske mye... Men at jeg hadde 15" felger istedenfor 14", sparco ratt, sota ruter og stripe i front ruta, DET fikk jeg mangel lapp på... Det at jeg har HELT nedslitte bremser var tydeligvis ikke så nøye, snakk om å være dumme i hue.... men men... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg