Gå til innhold

Endelig: Dette er min vento 1.8 GT

Ranger emnet


vw vento lover

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven det interiøret ditt er deilig ass! Legger meg flat der..

 

Hva har du gjort med dørsidene? Glassfiber og lakkert? Eller dratt i filt eller noe?

 

God jul ja:)

 

Dørsidene har jeg penslet med kontaktlim og trukket med skay. (falskt skinn) Før det limte jeg på bokstavene under som jeg hadde klippet til i skay! Tok litt tid og ble rimlig svimmel av limet, men det var absolutt verdt det til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørsidene har jeg penslet med kontaktlim og trukket med skay. (falskt skinn) Før det limte jeg på bokstavene under som jeg hadde klippet til i skay! Tok litt tid og ble rimlig svimmel av limet, men det var absolutt verdt det til slutt.

 

Ahh, det var det ja..

 

Vanskelig og få til uten og få bobler/bølger da? Den er vel ganske fleksibel? Har lyst og gjøre noe sånt selv med tiden..

 

Anders Fleicher som skaffer dette? grei pris?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, det var det ja..

 

Vanskelig og få til uten og få bobler/bølger da? Den er vel ganske fleksibel? Har lyst og gjøre noe sånt selv med tiden..

 

Anders Fleicher som skaffer dette? grei pris?

 

Ikke anders fleicher jeg kjøpte av men vet han også skaffer det. Vet ikke om det er han eller an annen kjent bilstereofyr som har vært med å startet install bay der hadde de masse snaks. Jeg kjøpte det i en båtbutikk litt av et sammentreff egentlig for når jeg spurte etter skay og ekte skinn i samme farge + at den fargen skulle være så lik den grå plasten i bilen som mulig så hadde de hatt besøk av en selger som drev akkurat med dette så hun tok kontakt med han fik tilsendt et fargekart og så valgte jeg bare hva jeg skulle ha. skay kostet ikke så aller værst ca. 180 kr pr. løpemeter, da er rullen 1,45 m bred. så jeg kjøpte 10 m og en halv hud perforert ekte skinn i samme farge. Den kostet 4500 pr hele hud!!!! planen er å bruke denne til midten av setene og forhåpentligvis midt-armlene som jeg har planlagt å bygge i vinter! men nå har det blitt hus og det er ti ganger så dyrt å pusse opp og tar mange ganger mere tid, så..... hvem vet hva som skjer! får jeg et realt bud på bilen så er det mulig jeg selger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der fanatic.. det skal du ha.

 

Men hadde vært finere å plastsveisa igjen fangern for blinkers, og lakka den opp:) For å fått det clean, slik vi liker det!

 

 

Men strøken, jaaaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der fanatic.. det skal du ha.

 

Men hadde vært finere å plastsveisa igjen fangern for blinkers, og lakka den opp:) For å fått det clean, slik vi liker det!

 

 

Men strøken, jaaaa.

ja nå er det en gang sånn at jeg har kjøpt rs4 fanger uten blinklys hull, men jeg vet ikke lenger om jeg er så sugen på å sette på styling på bilen. Jeg ville helst hatt orginalfanger uten blinklys hvor den stripa på fangeren er i svart plast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så fin.. Mulig å komme til Sandefjord en dag, slik at jeg får sett den irl ? :p

 

joda det skal ikke være noe prob. pleier å handle på obs og hente ting på komplett så er jo ikke veldig langt å kjøre eneste er at jeg har satt den inn for vinteren men kan jo sende deg en pm når våren nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siste update er at jeg har begynt å tukle med å lodde inn blå dioder og pærer i alle bryterne som vanligvis lyser grønt.

Trodde dette skulle by på store problemer men har gått overaskende greit hittil.

 

Begynte i midten med bakgrunsbelysninga for vifte/luftstyringa og så gikk jeg over til opp/ned bryterne for bakrutene og varmetråd bryteren har ikke testet alle enda men 2 av 3 ferdige brytere jeg har testet funker dritbra.

 

Har igjen ac bryterene for å bli ferdig med midtkonsollen det er hitil den mest avanserte for den må loddes for å demonteres! flere bilder kommer så fort som mulig.

 

normal_bryter1.jpg

 

normal_bryter3.jpg

 

normal_bryter2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i byen og kjøpt en liten godbit til vento`n... g4 girkule i skinn

 

det hele var egentlig litt merkelig for jeg spurte etter girkule til golf 4 uten skinn så trodde ikke han på meg at reværs på 3`r var på samme sted som 4`r så han skulle leite og se om de hadde noen liggende. og det hadde de i skinn den kosta 901,- så da sa jeg at jeg heller tok å bestilte den vanlige til 364,- men han spurte hva jeg ville gi for den så jeg sa: "ikke mye over 400" etter mye om og men fikk jeg den for 503,- så da sa jeg greit...

ga pokker meg 370,- for den girkula jeg hadde og da måtte jeg sy støvel til den selv så jeg er veldig fornøyd med handelen i dag. gleder meg til å få montert den.

 

noen flere bilder igjen da:

 

normal_gir1.jpg

 

normal_gir2.jpg

 

normal_gir3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår