Gå til innhold

Endelig: Dette er min vento 1.8 GT

Ranger emnet


vw vento lover

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe fant ett bagasjelokk :) flax ska man ha. Finner ikke hvor jeg fant det lengre. Siste ukerne har jeg vart så motivert att fixa min bil, tittat på 100 vis av bilder efter inspiration. :(

 

Styla ikke mer, perfekt nå. Kanske stjeler din krom list ide. :pray osikker om det passer på min bil bara.

 

tja er usikker selv ang. styling men føler at det er noe som mangler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk Ventoen litt cleen, som din. Skulle ikke tro det når man så min Vento men... :)

takk. det er koselig å høre. jeg synes bare framfangeren er så forferdelig trist, akkurat som om den er litt gammeldags i forhold til resten. Ellers er bilen tipp topp i utseende etter min smak, bare litt lavere foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bruke en VR6 leppe da. Bygger litt mere ned iallefall. Kanskje modde inn noen småe grøftelys der. Gjør mye med utseende å ha grøftelys langt ned...

tror jeg skal senke den mere foran først å fremst så får vi se hvor mye høyde det er igjen å gå på... gjør sikker litt med utseende å få lys langt ned men jeg ville fortsatt synes fronten så gammeldags ut, selv uten grop til blinklys og det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tilslag på hus. JIPPI! :thumb det ble en enebolig på 187 kvm brutto med dobbel garasje WOHOOO!!!!..... og kjeller under hele huset. da er jeg klar for litt mekking i den nye garagen min i løpet av vinteren, så kan det bli spenende til våren igjen. ideelt sett skulle jeg vel hatt vedovn i garasjen men. he he... blir vel en farlig innflytningsfest nå :???: selv om jeg skjelden drikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det innlegget om trekking av dørsider. Da får se om ikke også bilen min kan friskes opp litt innvendig. Lurer på om jeg kanskje skal prøve meg på taket oxo, har lyst på svart tak innvendig.

Det er vel og bra men ut fra min erfaring vil jeg tro at taket er vanskelig. Jeg slet hverfall mest med hattehylla når jeg holdt på, store flater er vanskligere, men det er jo ikke så mye former i taket som i hattehylla hvis jeg ikke husker feil... tror nesten jeg ville vurdert å lakke det i stedet... må man ikke demontere forferdelig mye hvis man skal ha ned og ut taktrekket? trodde man måtte ha ut front eller bakruta da jeg??? gi raport om hvordan det går da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel og bra men ut fra min erfaring vil jeg tro at taket er vanskelig. Jeg slet hverfall mest med hattehylla når jeg holdt på, store flater er vanskligere, men det er jo ikke så mye former i taket som i hattehylla hvis jeg ikke husker feil... tror nesten jeg ville vurdert å lakke det i stedet... må man ikke demontere forferdelig mye hvis man skal ha ned og ut taktrekket? trodde man måtte ha ut front eller bakruta da jeg??? gi raport om hvordan det går da...

 

Kan bli litt problemer både foran og bak ja, men er mulig jeg kan fikse det med litt lim. Vurderte å lakkere taket ja, men litt usikker på hvordan resultatet blir da. Tror jeg prøver med lim først, så får jeg heller lakkere om det viser seg å bli for vanskelig med lim og stoff. En vis mann sa en gang at alt er mulig, det umulige tar bare litt lenger tid. Så får vi se om det stemmer da. :)

Skal holde dere oppdaterte på prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tilslag på hus. JIPPI! :thumb det ble en enebolig på 187 kvm brutto med dobbel garasje WOHOOO!!!!..... og kjeller under hele huset. da er jeg klar for litt mekking i den nye garagen min i løpet av vinteren, så kan det bli spenende til våren igjen. ideelt sett skulle jeg vel hatt vedovn i garasjen men. he he... blir vel en farlig innflytningsfest nå :???: selv om jeg skjelden drikker...

 

 

duh, jeg håper jeg blir innvitert til og jobbe litt i den garagen... og den innflytnings festen.... :)

 

Grattis me hus a....

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin denne Vento'n har blitt nå da! Likte interiøret meget godt! Respekt..

har du bygget opp bilen selv eller? I såfall: hvor har du fått tak i all den fine kromen?

Takk. har fiksa alt på bilen selv bortsett fra noen slitedeler som er bytta, hadde ikke noe serlig med verktøy og var ikke keen på å skru så da ble det slik. når det gjelder chrom så er listene fra bilxtra, ac brytere fra racesport, invendige døråpnere kjøpte jeg på vw treff i sverige (mantorp park, Bug run) skjer med bilen din om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli litt problemer både foran og bak ja, men er mulig jeg kan fikse det med litt lim. Vurderte å lakkere taket ja, men litt usikker på hvordan resultatet blir da. Tror jeg prøver med lim først, så får jeg heller lakkere om det viser seg å bli for vanskelig med lim og stoff. En vis mann sa en gang at alt er mulig, det umulige tar bare litt lenger tid. Så får vi se om det stemmer da. :)

Skal holde dere oppdaterte på prosjektet.

kikka på en jetta i sandefjord for noen år siden den hadde lakkert sort tak, ble bra det. Burde ikke gjøre det i motsatt rekkefølge da? hvis det ikke blir bra med lakk så kan du jo altids lime over hvis trekket blir dårlig er det liten hensikt å lakke oppå det igjen. uansett så får du ha lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duh, jeg håper jeg blir innvitert til og jobbe litt i den garagen... og den innflytnings festen.... :)

 

Grattis me hus a....

Takk. blir digg det. har faktisk lurt på å bygge en garasje til... hehe. Du trenger ikke å leie leilighet da? trenger leieboere/hybelboere.... seff får du invitasjon til innflyttingsfest. snx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår