Gå til innhold

Endelig: Dette er min vento 1.8 GT

Ranger emnet


vw vento lover

Anbefalte innlegg

grattis med skinn int a tøffen :)

 

Roger`n er det deg? så du har ikke fått igjen lappen enda? politiet synes vel ikke det var noe tøft at du kjørte fra de på bakhjulet da hehe...

 

Denne likte jeg! :) Skinnet så gromt ut... Nesten litt pimp-aktig, og det skal du ha cred for. Folk om har gjort seg så flit med alt unner jeg all skryt de kan få!

 

Takk takk det er orginalt interiør, (stolene altså.) Dørsidene og hattehylla trakk jeg om selv var litt dyrt bare med sky men det er absolutt verdt hver eneste krone og arbeidstime når man får høre rosen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fullt skinninteriør, ja. Var bare det som manglet for å få prikken over i'en. Über-heftig interiør!

 

 

Eirik

Jeg har hatt det en stund. kjøpte golf 3 GT delebil for 12.500 den hadde fult skinn interiør til 3 dørs aircondition, el ruter, el speil, el-takluke, sent.lås, alarm /m fjern.k, den eneste feilen som var på bilen var at den hadde stoppet og det var ikke liv i bensinpumpa. dro på hoggern og henta fra en golf stash. når jeg skulle ta ut den gamle så viste det seg at det bare var ledningen som hadde hoppet av. så den skal madammen ratte rundt i. (uten skinn foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvist glemt helt å skrive om utstyret! bilen har 4 el. ruter, sentr.lås, aircondition, el speil, kjørekomputer, sportsunderstell og skivebremser bak, komfort kontroll (kan styre vinduene opp og ned ved å holde nøkkelen i lås/lås-opp posijon) dette kunne blitt styrt av alarm fjernkontroll hvis jeg hadde hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! så denne i parkhuset farmanstredet i forrige uke og jeg holdt på å sette baguetten fra meny i halsen. måtte bare bort å titte inn ruta. sinsykt rå bil det her as. men lurer på 2 ting. var det litt rust jeg så på bakskjermen/luka di? og har du vurdert å bytte rattet så det matcher den grisefete interiøret ditt?

mvh jon a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du til å trekke om dørene så bra? Med skrift og greier. Kunne trengt et par tips da jeg har veldig lyst til å prøve meg på bilen min. Har du gjort no med taket også? Innvendig altså...

 

Jeg kan legge ut noen bilder og forklare litt rundt det å trekke om dørsidene i morgen, er litt for sent på kvelden nå for jeg må resize alle bildene og legge de på klubb siden for så å kopiere url adressen inn i denne tråden. Er det noe mer du lurer på etter det kan du bare spørre.

 

ok! så denne i parkhuset farmanstredet i forrige uke og jeg holdt på å sette baguetten fra meny i halsen. måtte bare bort å titte inn ruta. sinsykt rå bil det her as. men lurer på 2 ting. var det litt rust jeg så på bakskjermen/luka di? og har du vurdert å bytte rattet så det matcher den grisefete interiøret ditt?

mvh jon a

 

mulig det er litt rust på bagasjelokket har bare ikke giddi å ta det ettersom planen er å få tak i et bagasjelokk jeg kan cleane for så å ta all rust og lakke på nytt. nei tanken med ratt har streifet meg men liker å ha airbag (grisekjører en del) og sportsratt med airbag puuuhh!!! det koster seriøse kroner ca 1/7 del av bilens verdi!!! det blir for dumt men kanskje det kommer når jeg føler meg mere trygg på kjøringa mi... he he.. "jeg kan vel ikke være den eneste idioten på veien." men ellers takk, unnskyld for det med baguetten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumb ja det håper jeg da... er jo ikke akkurat stygg den ventoen din heller. liker fargen veldig godt, skal ikke endre den eller?... hva er planene videre etter sveising og lakk?

Takk-takk :)

Fargen skal ikke endres!

 

Etter sveising og lakk blir det nok litt mer småflikking her og der før vinteren setter inn, kommer nok ikke til å gjøre noe mer før til neste vår, for lite igjen av sesongen synes jeg. Til våren blir det i alle fall VR6-leppe, pluss at jeg har lyst på slike Frostbite-baklykter, eller hva det nå heter... Sånne som det er på nye Saab 9-3 stasjonsvogn. Mulig at det skjer noe med hovedlyktene også, men er usikker. Badlook vurderes, men dumpes mest sannsynlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk-takk :)

Fargen skal ikke endres!

 

Etter sveising og lakk blir det nok litt mer småflikking her og der før vinteren setter inn, kommer nok ikke til å gjøre noe mer før til neste vår, for lite igjen av sesongen synes jeg. Til våren blir det i alle fall VR6-leppe, pluss at jeg har lyst på slike Frostbite-baklykter, eller hva det nå heter... Sånne som det er på nye Saab 9-3 stasjonsvogn. Mulig at det skjer noe med hovedlyktene også, men er usikker. Badlook vurderes, men dumpes mest sannsynlig :)

 

ja er ikke lenge før god kjerra må settes bort for sesongen vet ikke helt hva jeg skal kjøpe av vinterbil men en ting er sikkert det blir prosjekt av det også. Har veldig lyst på stasjonsvogn, tenker litt på en gammel volvo 240 eller noe, bare en bil som går og går og går... omtrent som vw men så kommer problemet vil ha bakhjulstrekk eller 4wd og det blir fort dyrt med 4 wd både i innkjøp og forbruk. time wil show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har bare tre mnd igjen da... da er det katt og mus.. de kan jo umulig ta skilt nr'et på r6'n.... fett og se hvor mye respons du får på bilen din, skulle jo bare mangle da.. tipper det har blitt noen timer på ryggen inne i der, men hva skjer med jetta'n og hvor skal du parkere doningen i vinter?? jeg trenger seriøst et sted og stå og skru....

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har bare tre mnd igjen da... da er det katt og mus.. de kan jo umulig ta skilt nr'et på r6'n.... fett og se hvor mye respons du får på bilen din, skulle jo bare mangle da.. tipper det har blitt noen timer på ryggen inne i der, men hva skjer med jetta'n og hvor skal du parkere doningen i vinter?? jeg trenger seriøst et sted og stå og skru....

 

Ja det renger jeg oså et sted. Et sted til å lagre god bilen og et sted å skru på vinterbilen. Men er jo på boligjakt så jeg prøver å finne noe med garasje da hadde det ikke lenger vert noe prob. Du trenger ikke leilighet og da skal ha noe med utleie, så hadde du ikke hatt så lang vei til jobben... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke lenge før god kjerra må settes bort for sesongen vet ikke helt hva jeg skal kjøpe av vinterbil men en ting er sikkert det blir prosjekt av det også. Har veldig lyst på stasjonsvogn, tenker litt på en gammel volvo 240 eller noe, bare en bil som går og går og går... omtrent som vw men så kommer problemet vil ha bakhjulstrekk eller 4wd og det blir fort dyrt med 4 wd både i innkjøp og forbruk. time wil show

Huff ja, en skulle hatt vinterbil! Dessverre tillater ikke min lommebok akkurat dette, så satser på lite kjøring og hyppige vask i stedet... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, en skulle hatt vinterbil! Dessverre tillater ikke min lommebok akkurat dette, så satser på lite kjøring og hyppige vask i stedet... :/

 

da ville jeg venta til våren med rustfjerning og lakking oså... det saltet vi bruker på veiene roper på rusta... ikke tommy rusta hverfall. men er overfaltene hele skulle det jo ikke være noe problem. men har uansett lyst på bakhjulstrekk eller 4wd denne vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår