Gå til innhold

Krasja 200Sx S13 på Vikhammer

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

Nei det gjør man så abselutt ikke. Jeg mistet lappen mellom Kvitfjell og Hafjell og fikk kjøre frem til kl 24:00 den kvelden for å komme meg hjem. Var så forbanna på vei hjem at jeg lå vel ikke under 140-150 1 gang fra der jeg mistet lappen og hjem. De hadde jo allerede tatt lappen min så hva mere kunne de gjøre meg? Gi meg høyere bot? So fucking what! Var lappen jeg brydde meg om ikke bota. (dette skjedde for 8 år siden). Så forstår han veldig godt jeg. Kjenner meg fult og helt igjen hvis det stemmer at han kjørte som en idiot pga at han hadde mistet lappen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å være litt moden og innrømme at slaget er tapt? du har driti deg ut og mista lappen, da er det rett hjem og pumpe opp bakhjulet på sykkelen igjen..

 

Skal på ingen måte forsvare idiotien ved å kjøre som en gris da man har mistet lappen, men kan du forestille deg noe mer IRRITERENDE OG FRUSTERENDE enn å ikke få lov til å gjøre det man liker best lenger? Da det beste er "tapt" så gir man som oftest gaanske faen..

Prøv å sett deg inn i situasjonen... folk er laget av kjøtt og blod. Og har "desverre" hjerne deretter. Ingen umulighet at jeg kunne blitt riimelig het i toppen i liknende situasjon.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke hadde kjørt som en idiot etterpå. Hadde nok bedt noen hente bilen fordi jeg tror ikke jeg ville sitti i bilen jeg mista lappen i. Hadde blitt for sinna på meg selv.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mistet lappen på vei til jobb men fikk kjøre til og fra jobb den dagen. Så da jeg skulle hjem så var det lagt ny asfalt som var våt og glatt så kom jeg i en sving og bilen bare slapp grepet i utgangen av svingen og snurret 270 grader og stoppet i grøfta 20 cm fra en lyktestolpe. Var egentlig ganske heldig at ingen ble skadet men bilen fikk seg en trøkk. Vet ikke om det blir kondem enda.

Dra til syden i morgen for å slapp av litt"

 

Dette skrev sjåføren på et annet forum.

- 1999 Bmw 320i E46

- 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker]

- 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt]

- 1987 Ford Sierra [spiker :D]

- 1993 Ford Mondeo [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mistet lappen på vei til jobb men fikk kjøre til og fra jobb den dagen. Så da jeg skulle hjem så var det lagt ny asfalt som var våt og glatt så kom jeg i en sving og bilen bare slapp grepet i utgangen av svingen og snurret 270 grader og stoppet i grøfta 20 cm fra en lyktestolpe. Var egentlig ganske heldig at ingen ble skadet men bilen fikk seg en trøkk. Vet ikke om det blir kondem enda.

Dra til syden i morgen for å slapp av litt"

 

Dette skrev sjåføren på et annet forum.

 

erdetomoggjøreåskriveutenpunktumerogkommaer eller=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår