TurboLeon Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har en Audi 80 som jeg skal bygge et anlegg i. Har tenkt å ha en sub og frontsett. Har allerede kjøpt en 5 kanals forsterker. Problemet er følgende: Det er ikke hull fra bagasjerommet til coupe'en, og lurer på hva jeg burde gjøre. Framme i bilen er det ingen plass til høytalere i dørene, men er 4" hull oppå dasjen. Vil dette bli bra med montering av 4" frontsett? MVH Turboleon's friend :) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Tja. Det er plass til en 4" høyttaler oppe på dashen ja, du kan enten sette inn ett 4" komponentsett med løs diskant (som du feller ned i dashen ved siden av 4") eller en god 4" koaxial høyttaler som f.eks Soundstream Tarantula SST 4" Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har samme bil som deg, og er ikke noe problem å få kabler fra basjerom til kupé. Bare løsn nedre del av baksetet og stikk gjennom et av hulla bak, er flere av dem, oppi hjørnene og. Ikke bry deg om tanken er i veien, den bare styrer du unne på baksia. Kan eventuelt ta av hele sete, men det blir mye styr når du bare kan føle deg frem til hulla ved og la den være på. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Tenkte vel mest på hvordan å få bassen best mulig inn i coupen, men takker for svar...var jeg som formulerte dårlig :) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Noen som har mulighet til å legge ut noen bilder av hvordan de har gjort alt i denne bilen ?? Hadde vert veldig greit :) Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 sånn har jeg gjort det i bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=128974 dette er mitt første bilstereobygg,her er ikke subbkassen på plass,noe som den er nå. og får du ikke trykk inn i cupen på denne bilen,så har du gjort noe feil,har selv rimelig bra trykk.:thumb Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg