sugekopp Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeeeeeeeeg eeeeeeeeer meeeeeeeeeeeed iiiiiiii ååååååååååååååRRRRRRRRRRR!"!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Skjønner ikke at flere ligger oppe på ACR. er gøy det... litt båling å lystig lag.. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jah, grilling, kos og bilsnakk. men parker nå bilen der du har oversikt, eller der den står tryggt :) Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 bi nu oppe på banen,syns der er det beste ,å billigste:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 enig m du c.worth!! var gøy i fjor.. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havove Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ikke der vi lå, der va det bare styr med noen trøndera som bare var ute etter bråk.:deng :boxers Prøvde og forklare at dette liksom skulle være en fest, men man så jo hva de var ute etter.... Så med bedre vakthold blir det sikker jævlig bra på området. Møtte selvfølgelig mange hygelige trøndere, og folk flest var i godt humør :thanks :) Siter Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jah, hørte rykter om det. men bedrevakthold kunne vært noe... vi hadde det hyggelig der vi sto, ikke noe trøbbel eller noe slikt. Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilj91 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 må man være på meldt å ha bil med for å overnatt oppe på ACR området? Siter GLEDER MEG SINNSYKT TIL SOMMERTREFFET I JUNI:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 SUGEKOPP:jessheim du bor? åssen kommer du deg opp? har akkuratt blitt ferdig med 200sx`n men det blir så jæ** langt og kjøre opp fra lillestrøm med den..har litt lyst til og komme meg opp dit og prøve den etter all trimminga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 må man være på meldt å ha bil med for å overnatt oppe på ACR området? For å ha bilen inne på området om natten må man ha betalt den inn på enten utstilling, eller banekjøring. Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Får håpe jeg blir ferdig med det jeg skulle ha gjort før treffet:p Greide og knuste front + div på torsdag, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjobing Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 SUGEKOPP:jessheim du bor? åssen kommer du deg opp? har akkuratt blitt ferdig med 200sx`n men det blir så jæ** langt og kjøre opp fra lillestrøm med den..har litt lyst til og komme meg opp dit og prøve den etter all trimminga Send den opp med tog, eller gjør som vi (en liten gjeng fra Impreza klubben) vi leier en biltransporter og sender bilene opp med den og tar fly selv. Gjorde det på høsttreffet ifjor, og kommer til å gjøre det i år også. En helt genial løsning. :) Siter 03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt) 04 Outback (daglig bilen) 06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubby Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dæven d va mye riskokera på meldt der, får vel bare melde meg på utstillinga så di får se ordentlig bil hehe.... :usa: Pure American Power :usa: ikke no turbo kødd her i gården nei.... :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjobing Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dæven d va mye riskokera på meldt der, får vel bare melde meg på utstillinga så di får se ordentlig bil hehe.... :usa: Pure American Power :usa: ikke no turbo kødd her i gården nei.... :chevy Du får ta noen runder på banen også,:driving så får vi se om det bor noe i støpejernet ditt... Siter 03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt) 04 Outback (daglig bilen) 06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dæven d va mye riskokera på meldt der, får vel bare melde meg på utstillinga så di får se ordentlig bil hehe.... :usa: Pure American Power :usa: ikke no turbo kødd her i gården nei.... :chevy Vi arrangerer 201m dragrace også, samt egen amcar klasse på utstillingen så her er det fine muligheter med en grom amerikaner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg