E30 Turbo Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Som vanlig er det en del igjen, men begynner å bli vant med stress sånn ca. 2 uker før treffet og til natten før vi drar! Har tatt ut motoren i min, skal forandre på oljeretur fra turbo, montere ny topp, gjøre om på wastegaten, samt litt modifisering av div. som ikke fungerte tilfredstillende i fjor. Supra'en til et_casey står nedplukket, han er begynt å pusse litt i det små, så den skal gjøres klar for lakk og montering av styling, nye dyser og bensinpumpe, og høyglanspolering av div. alu. deler.. Nok og gjøre ja! :jail Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadence Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Gleder meg til å se STI'en din Sjobing enda kjappere rundt banen enn ifjord :) Jeg får lånt meg banedekk ser det ut som. Kjørte første treff ifjord med dem men med vanlige sommerdekk på treff nr 2. Sinnsyk forskjell. Håper også det blir mer tid til kjøring og ikke bare jobbing kiddie Siter Porsche 911 C2 Subaru Legacy Outback Sommertreff Crew http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvordan ser det ut i garasjen hjemme hos folk nå da? Mange som har det travelt med å bli ferdig? Omentrent slik ser det ut i garasjen for tida, så det gjennstår en god del, for å si det sånn! :helpme: Det er kanskje tatt opp tidligere i tråden, men orker ikke bla gjennom alt, så jeg spør: Jeg har betalt for banekjøring, og dette er registrert. Hvis jeg ikke får ferdig bil i tide, er det mulig å overdra påmeldingen til en annen person, eller annen bil? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Omentrent slik ser det ut i garasjen for tida, så det gjennstår en god del, for å si det sånn! :helpme: Det er kanskje tatt opp tidligere i tråden, men orker ikke bla gjennom alt, så jeg spør: Jeg har betalt for banekjøring, og dette er registrert. Hvis jeg ikke får ferdig bil i tide, er det mulig å overdra påmeldingen til en annen person, eller annen bil? Det enkleste er at du bare sender en e-post til oss og forteller hvilken bil som kommer i stedet for den du har meldt deg på med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Gleder meg til å se STI'en din Sjobing enda kjappere rundt banen enn ifjord :) Jeg får lånt meg banedekk ser det ut som. Kjørte første treff ifjord med dem men med vanlige sommerdekk på treff nr 2. Sinnsyk forskjell. Håper også det blir mer tid til kjøring og ikke bare jobbing kiddie Kan skrive under på at det er en helt annen verden å kjøre på banedekk kontra vanlige veidekk.:oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 http://www.ranablad.no/sport/article2738104.ece "Men, den 16. juni skal gatebiltreffet komme hit igjen. De raserer det vi prøver å bygge opp. Vi er sjokkerte over deres adferd på banen. De skal jo egentlig følge vegtrafikkloven på banen, og det er satt en limit på 90 kilometer i timen på kjøringen. De som har vært her oppe og opplevd treffet vet at det går mye fortere enn det. Det er rett og slett ulovlig, sier han. " Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 http://www.ranablad.no/sport/article2738104.ece "Men, den 16. juni skal gatebiltreffet komme hit igjen. De raserer det vi prøver å bygge opp. Vi er sjokkerte over deres adferd på banen. De skal jo egentlig følge vegtrafikkloven på banen, og det er satt en limit på 90 kilometer i timen på kjøringen. De som har vært her oppe og opplevd treffet vet at det går mye fortere enn det. Det er rett og slett ulovlig, sier han. " Hehe, følg med i avisen over helgen. Da fortsetter saken med uttalelser fra oss og ACR Eiendom. Da får vel de fleste se at dette er bare tull og tøys. Saken er at MC-gjengen har fått ha banen som sin egen liten lekegrind i mange år tidligere. Nå må de betale leie for å være der, og så er de nok litt missunnelig for at vi får 20 ganger mer publikum når vi arrangerer noe:) De har vært ute etter å "ta oss" helt siden vi startet å kjøre bil der. Tar bilder av spor i gresset og sender inn til ACR osv... Ordentlig barnslig oppførsel med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Ja,misunnelse er en farlig sykdom..Det vet jeg alt om... Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 hehe. lure litt på om di har støttehjul på syklan ennu. va jo nesten litt barnslig det som kom fram i den artikkeln. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latinokongen Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ja synes du skal vurdere å overnatte på banen, æ/vi har nu hvertfall planer om det... Så æ må være å passe på dæ på banen? som om ikke æ har nok med mæ sjøl? Har rom i sentrum.. men man får nu se ka det brukes til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Så æ må være å passe på dæ på banen? som om ikke æ har nok med mæ sjøl?Har rom i sentrum.. men man får nu se ka det brukes til :) Roger, det ende med at du må pass på oss alle!! :D Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Benking om morgenen 8.juni;) Så alt bør klaffe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 har bremsing den 25 mai på min bil. så skal være klar til treffe... Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 har bremsing den 25 mai på min bil. så skal være klar til treffe... Dem får vell kommet igang med grenrøret ditt også nå:) Er vell stort sett det som står igjen tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 ja har forstått d sånn. men stole på at di blir ferdig. virke no veldig seriøs så.. får du mye effekt i din nu da?? Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg