Gå til innhold

Mitt nye prosjekt "242"

Ranger emnet


bonnleif

Anbefalte innlegg

Nå kommer det en oppdatering. Har ikke fått gjort så mye men har fått på understele, og begynt å pusse og grunne. Ble bilstein racing dempere frame, men jeg må kappe fjæra for å få den så lav som jeg vil ha den lurer på hvor mye jeg kan kappe før demperen blir ødelagt noen som vet?

 

 

volvo2421123.jpg

 

IMG_0024.jpg

 

Getrag 262 :yummy:

Bilde165.jpg

 

Kjekt med gjesterom :)

Bilde162.jpg

 

B230ft som skal bli overhalt

Bilde136.jpg

 

intercooler kjøpt fra klRacing

Bilde161.jpg

 

Bilde133.jpg

 

vet ikke om jeg tør å kjøre med bilen når jeg er færdig :scared

Bilde131.jpg

1979 Volvo 242 DL

1999 BMW 320 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurte på en ting, har du prøvd noen andre bilstein-alternativer enn Racing? Lurte på om du evt. visste om forskjellen mellom racing og rally, f.eks.. (Snakker om stivheten..)

 

nei har ikke peiling, men har clubsport bak syntes ikke dem er no særlig stiv iværtfall, så jeg kommer til og bytte dem ut ettervært

1979 Volvo 242 DL

1999 BMW 320 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LH2.4 med FT hjerner og chip da.. Funker nok greit det å..

 

Gleder meg til å høre hvaforno dempere du skal ha bak da, for Racing-oppsettet har clubsport bak.. Og du trenger ikke stiiiiv ræv, for da slepper bilen ukontrollert mye (sies det..)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LH2.4 med FT hjerner og chip da.. Funker nok greit det å..

 

Gleder meg til å høre hvaforno dempere du skal ha bak da, for Racing-oppsettet har clubsport bak.. Og du trenger ikke stiiiiv ræv, for da slepper bilen ukontrollert mye (sies det..)

 

hmm okey men det er bare artig at den slipper mye :tannløs:

men har hørt at rally er stiveste bak demperne fra bilstein

 

Foresten er det noen som har prøvd sabelt stoler? er dem bra tenkte jeg skulle kjøpe sabelt gt2 som dem selger på pedersens racing er jo ganske rimelige stoler

1979 Volvo 242 DL

1999 BMW 320 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår