asona_er_best Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hvorfor argumentere.. la nå gutten gjøre bilcrossbilen sin fin a... greit nok den skal bulkes på bane.. men er vel dem som ikke gjør bilene fine som gjør at bilcross blir sett på som shabby... jeg ville gjort det samme selv så jeg støtter deg på den morten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hvorfor argumentere.. la nå gutten gjøre bilcrossbilen sin fin a... greit nok den skal bulkes på bane.. men er vel dem som ikke gjør bilene fine som gjør at bilcross blir sett på som shabby... jeg ville gjort det samme selv så jeg støtter deg på den morten:D bra noen er enige med meg daniel..vi er i grunn enige i det meste vi:cheers: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hehe god smak kalles det morten... ekke alle som liker dritbiler... min kommer jeg til å rette pent som faen for vær bulk jeg får... stå med mothold og rette:D så jeg er hvertfall pirkete:D.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 må være på di gamle rødblokkene dem er i stål da for på b230 er di nå av alu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 må være på di gamle rødblokkene dem er i stål da for på b230 er di nå av alu... hmm, merkelig at den ruster hvis du er så sikker på at det er av alu..motoren er forresten fra 86 740 GL. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg er litt spent på å vite åssen det går med tilpassing av feks. motorfester og girkassetunell i BMW'n jeg.. Skjedd no eller? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg er litt spent på å vite åssen det går med tilpassing av feks. motorfester og girkassetunell i BMW'n jeg.. Skjedd no eller? har ikke skjedd noe ennå, han som hjelper meg kjører rally nesten hver helg, så det skjer egentlig ikke så mye før i slutten av februar, evt i mars..satser på å få tatt ut bmw-motoren ganske snart.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 tar ut bmw motoren til helgen..noen som vil ha? følger med to girkasser også... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 du trenger ikke kvervulere lenger nå "ferrari". når han skal bytte ut den største drit mottorn me den beste mottorn som er lagd så må han det og wankel er ikke så verst det heller men hål oss volvo fans oppe gående med bilder....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 morn morten... sleng ut no bilder nå det skjer noe a.... mulig jeg kommer med bilder snart også... tok ut motoren i dag, husker jeg fortalte deg feilene? gadd ikke rote noe mer med det så kasta hele dritten.... putter inn en 230k snart men med stromberg forgasser da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hestekreft,dreimoment og alt det pisset der er for gatebil folk.. bilcross kjøres det orginalt som regel.. trur morten gir fullstendig faen i hvor mye hk det er i bmw'n kontra volvo'n.. har jo ingen ting å si....... jo det har noe med at bilene går på bud, for jo mer påkosta bilen er jo mer får folk lyst på den... håper virkelig du skjønner det ass.... mener du da en bil med 90 Hk har en sjans mot en for eksempel 300 HK bil i et løp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 kommer det noen bygge biler snart eller????? er spent på prosjektet ditt håper flere kommer med bilcross bilane sine her åsså..........bra!stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 mener du da en bil med 90 Hk har en sjans mot en for eksempel 300 HK bil i et løp? Han er jo en klovn? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det vet du jo ikk efør du har prøvd da eller? alt går ann i bil cross det skal jeg låve deg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 mener du da en bil med 90 Hk har en sjans mot en for eksempel 300 HK bil i et løp? når mente jeg det? når skreiv jeg det?? jepp eirik. team klovner i kamp vett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg