Gå til innhold

Vindusvisker

Ranger emnet


Lance

Legger dere viskerne ned før dere løper?  

152 stemmer

  1. 1. Legger dere viskerne ned før dere løper?

    • Ja
      125
    • Nei
      23
    • Har ikke bil
      6


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg setter ALDRI på brekket med mindre jeg parkerer i god nedover / oppoverbakke.

Folk som sitter på som sier "Skal du ikke sette på brekket???" når jeg parkerer på flatmark.

Ser ikke helt vitsen :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg parkerer: ned med viskere, ned med takluke, av med mp3-spiller, av med vifte, rett opp hjulene, av med lys, stopp motoren, sett bilen i gir, dra på brekket, stopp motoren.

Lar alltid bilen stå å gå i 10-15 sekunder før jeg stopper den.

Den har best av det.

Det verste som er når du starter bilen om morgenen og noen andre har lånt den og vifta står på fullt, det samme med viskerne, samt full belysning og full vreng på annlegget.

Da blir jeg rett og slett irritert.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg parkerer: ned med viskere, ned med takluke, av med mp3-spiller, av med vifte, rett opp hjulene, av med lys, stopp motoren, sett bilen i gir, dra på brekket, stopp motoren.

 

 

Stopper du motoren to ganger?:fatality:

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av den typen som må ha viskerene stående korrekt. Tenninga på igjen vist

det tilfeldigvis ikkje ender sånn.

 

Vist eg ikkje er fornøyd med parkeringa, snur eg, setter meg inn i bilen igjen

og begynner og rette opp.

Kan ikkje fordra folk som parkerer skeivt og "#¤vligt. Kjører eg en bil eg ikkje

er redd for, legger eg meg langt oppi siden på bilen som står skeivt, selv

om det betyr at eg må krype ut bakluka eller noge lignende.

 

Folk som parkerer oppå den hvite linjen, for å prøve og hindre at folk parkere

nærme og bulker siden kan eg nå forstå. Men tror ikkje eg hadde klart og

fått meg selv til og gjøre det, tar jo 2 parkeringsplasser.

 

Sånn er eg! :hello:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter ALDRI på brekket med mindre jeg parkerer i god nedover / oppoverbakke.

Folk som sitter på som sier "Skal du ikke sette på brekket???" når jeg parkerer på flatmark.

Ser ikke helt vitsen :)

heelt enig, skjønner ikke hvorfor alle skal bruke brekket, som du sier, trneger den jo bare når man står i en goood bakke.. tilogmed kjørelærern min lærte meg det.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heelt enig, skjønner ikke hvorfor alle skal bruke brekket, som du sier, trneger den jo bare når man står i en goood bakke.. tilogmed kjørelærern min lærte meg det.

Better safe than sorry! Vil heller sette på håndbrekket en gang for mye (bruker det alltid) enn å plutselig finne bilen totalvrak. Hvis man ikke bruker brekket så får man vel heller ingenting igjen på forsikringen hvis noe skjer, da man ikke har gjort tilstrekkelig for å sikre bilen...

 

..Og vindusviskerne er alltid nede, spiller'n alltid ute og bilen alltid i 1. gir med brekket på og hjulene rettstilte når Lowrider'n forlates. :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peh, står på flatmark så skjer det lite.. og skal til et par dytter for å få den av gårde selv med litt bakke.

 

Ihvertfall, jeg parkerer med viskerne nede, spillern på lav lyd, vifte av, lys av.. og låser alltid, og rette hjul seff.

 

Men pleier å sette på brekket når jeg lukeparkerer i byen, vet ikke hvorfor, føler bare at det er tryggere..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heelt enig, skjønner ikke hvorfor alle skal bruke brekket, som du sier, trneger den jo bare når man står i en goood bakke.. tilogmed kjørelærern min lærte meg det.

 

 

Jeg parkerte der det var tilnermet lik flatt.. bilen rulla 25meter og inn i gjærde..

taksta kom på 17000kr pluss lakkering..

 

Er der noe rart jeg setter på brekket og setter den i gir?

 

Kan kansje gi F.. i brekket på gårdsplassen hjemme om vinteren i frykt for at det skal fryse. men det er langt immellom hvær gang det skjer og.. hehe

 

BTW: Du som sa du ikke hadde brekk som funker, det koster deg 200kr :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte der det var tilnermet lik flatt.. bilen rulla 25meter og inn i gjærde..

taksta kom på 17000kr pluss lakkering..

 

Er der noe rart jeg setter på brekket og setter den i gir?

 

Kan kansje gi F.. i brekket på gårdsplassen hjemme om vinteren i frykt for at det skal fryse. men det er langt immellom hvær gang det skjer og.. hehe

 

BTW: Du som sa du ikke hadde brekk som funker, det koster deg 200kr :D hehe

 

koster det 200 kr for å få fikset brekket på verksted?! vi prøvde å stramme det sjøl men stramma litt for hardt trur je..og verkstedet har løsna det igjen..gidder itte fikse det att..slepper å bruke bilen tell slædding om vintern da! :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår