Gå til innhold

Vindusvisker

Ranger emnet


Lance

Legger dere viskerne ned før dere løper?  

152 stemmer

  1. 1. Legger dere viskerne ned før dere løper?

    • Ja
      125
    • Nei
      23
    • Har ikke bil
      6


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

I det jeg forlater bilen om kvelden før jeg legger meg så legger jeg ned vindusviskerene, Finner en sang som går an og høre på når man skal på jobb og er litt trøtt.. Setter volumet på cd spilleren på 10 av 34 mulige, så er rolig og lavt... Setter viften på 1 av 4.... Retter opp hjulene... Opp med brekket og bilen i Revers, parkerer i nedoverbakke med fronten ned så... Rydder opp papir og flasker og drit som ligger i bilen... Stopper bilen går ut og låser og ser hvordan den står parkert.. Om jeg ikke er fornøyd så fikser jeg på det :)

Fra Volvo til Bmw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også ha viskerne liggende nede når jeg parkerer. Litt med tanke på at det kan være tørr rute når jeg starter igjen, men også på grunn av at det er blitt sånn.

 

Jeg parkere nesten alltid rett også. Liker det ikke når bilen står litt ujevnt med strekene på parkeringsplassen, selv om det er lite biler. Merkelig det der. Kjenner meg godt igjen med stereoen også. Skrur så og si alltid ned før jeg parkerer.

 

Er nesten som tvangstanker dette her. Bra tvangstanker riktignok:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er tvangstanker av beste sort..

jeg må også altid stå bein i forhold til oppmerkningen..

 

ser jævli tåpelig ut med biler som står helt skeivt..

 

 

Og itte minst, det er irriterende når følk står skrått og tar opp 2 plasser. Spesielt når man har kjørt rundt hele p-plassen 5 runder :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange som ikke klarer å parkere bilen bra,uten å måtte gå ut og kontrolere,for deretter sette seg i bilen for å rette opp igjen gitt.

Vel vel,øvelse gjør mester.

Grunnen til att jeg parkerer viskerne nede er for å unngå att de starter fastfrosne når jeg starter motoren dagen etter,det estetiske er det ikke så nøye med.

Men smaken er som baken,delt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på viskerne en gang jeg parkerte, så kjørte igjen 6t senere, da hadde det frosset, da hadde viskerne frosset til ruta, mens viskermotoren sto på. endte med at de slet seg løs fra viskeroverføringa og måtte repareres..

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
heelt enig, skjønner ikke hvorfor alle skal bruke brekket, som du sier, trneger den jo bare når man står i en goood bakke.. tilogmed kjørelærern min lærte meg det.

 

for slike som det som kjører noe som drar bak så trenger man jo ikke brekk. men for de som det drar forran for så må man jo bruke brekket der det ikke er bakker å:P hehehe.

 

men eni, må jo ha viskere ned å rett parkert osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for slike som det som kjører noe som drar bak så trenger man jo ikke brekk. men for de som det drar forran for så må man jo bruke brekket der det ikke er bakker å:P hehehe.

 

men eni, må jo ha viskere ned å rett parkert osv...

 

Det er jo selvsagt stikk motsatt. For vi som allerede har låste forhjul, trenger ikke å låse flere hjul, siden de beste bremser er jo forand.

 

Dere med drift i feil ende av bilen, får aldri god brems når dere har parkert, siden motorbrems og handbrems er bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår