Gå til innhold

Bilder/videoer: Sommertreff Høst 06!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, her er en film fra inni den grønne AAR'Cudaen. Ble filmet med et digitalt fotoapparat, så kvaliteten er så som så, og cameramann har problemer med å holdet det i ro.

http://video.google.com/videoplay?docid=3898514208084208164&hl=en

Member of The Rapid Transit System

----------------------------------

1970 Plymouth Barracuda, 340

1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har filma vel 1 time å 30 min i løpet av helga. Har avlevert råmaterialet til en kompis/3mening så han får pusle litt med det. Håper det blir en bra musikk/bil-video. Men han e ikke av de raskeste... :P

Hang på gjærdet å filma nesten hele breisladden. Æ som henger nest lengst til venstre IMG_2851.jpg

:P

Vi tok endel bilder åsså. Men har ikke sett gjennom enda. Ikke sett filminga heller men hørte no rykter om at æ kanskje kunne prøvd å være litt mer stødig på handa... Hehe! Vi får se ka det blir av det. Kanskje legge ut et sted på nett så folk kan se.

Men til våren e vi klar igjen. 1348 km hver vei va værd det.

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motor er det Lotusen din? HK??

DSCF0371.jpg

 

Calibra:

DSCF0366.jpg

 

Jeg hadde store planer om å ta masse bilder der oppe... men ble så fasinert av alle flotte biler at planene fordampet...

 

Et av "lastebilen" som ble etterlyst i en tidligere post:

DSCF0346.jpg

 

Ellers har jeg sett bilder av både lotus og calibra i linkene postet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med bilder eller film av Lotusen min?

Vår kameramann kunne ikke være med.

 

Blir utrolig glad viss noen kunne maile bilder/film til meg på rmsrace@frisurf.no

 

har en DV-tape som tilhører en kompis der du er med.. Men har ikke fått lagt det over på pc`n enda.. Kan sikkert sende deg klippa av deg, rekner med du er med der..

 

Stein_T: Om du skal ha bilder av bilen din så gå ut og knips da vel, du var ikke på banen med den så du får vel ikke akkurat tak på banebilder.. ;) ;) ;)

Håkon Andrè Flægstad

Manta B 2.0 16v Turbo

Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling

http://www.mantapitstop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei =) Noen som har bilder/film av 242'en vår??

den hvite banerigga med blå striper over.

Alt mottas med takk, enten her ute eller en PM. Film hadde vært helt flott.

vanskelig å få i film kanskje da motoren ikke klaffai det hele tatt så ble minimalt med kjøring. men kommer sterkt tilbake. Vær trygg.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår